AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
Ásó alien.jpg

Rendszerint főleg föld alatt, üregekben élő gazdatestből születnek. Ásó életmódot hallomásból se ismerő faj egyedeiből is születhet ilyen idegen. Ahogy a törékeny, kicsi, de gyors idegenekből felderítő lesz, úgy ahogy predalien dolgozót se gyakran látni, úgy lehetséges ez. A királynő testi adottságok alapján rendelkezik alattvalói „beosztása” felől.

Ásó idegenek nem túl gyakoriak, ritkák az olyan fajok mik föld alatt élnek és alkalmasak gazdatestnek. Feladatuk a fészek számára új üregek és kamrák kiásása. Ryushi hadjárat alkalmával a CMC új őshonos fajt fedezett fel a bolygón, az üregi tatut. Később szembe is került eme állatokból kikelt idegenekkel. Előretolt tábort felkészítették az idegenek rohamára, ám nem számoltak azzal, hogy mindeközben a tábor alá ásnak az ásó idegenek. Időben felfedezték a turpisságot a katonák, mikor a mozgásdetektorok vak jelének helyeit megnézték. Hatalmas olykor lapátszerű karmok nem csak ásásra jók, ugyan úgy jól tudnak ezekkel harcolni, bár falmászást megnehezíti.

Advertisement