Itt találhatóak a különböző információk a galaxis ismert fajairól.

Ismeretlen eredetű létformák
Számos faj van miknek az eredetét nem ismerjük. Itt megtalálhatóak.

Értelmes fajok
Számos intelligens faj létezik/létezett, bár jórészüket az idegenek kiirtották és valószínűleg sosem ismerhetjük meg őket.

Betegségek
Vírusok, baktériumok, gombák, élősködők stb.

Őshonos bioszférával rendelkező bolygók:
Kanonikus mik hivatalos művekből származnak. Félig kanonikusak melyek nem hivatalos műből származik (magyar írótól csak magyarul kiadott könyv pl.) Vagy csak utalás van rá a hivatalos műben, miből ki lett dolgozva egy fiktív bioszféra. Továbbá meg nem jelent műben szerepelt volna. Megjegyzendő, hogy a kanonikus bolygókon is számos fiktív faj van, miket kiegészítés miatt kellet be tenni.

Megjegyzendő, hogy a bolygók élővilága nagyrészt hasonlít a földiére. Olyannyira, hogy a Bunda Survey madárvilágának számos képviselőjéről a laikus meg sem mondaná, hogy nem földi madár.
Két magyarázat létezik:
- Eme bolygókat megalkotó írók és rajzolók nem rugaszkodhattak messze a Földtől, mivel ha nagyon idegenek eme bioszférák, akkor bizony pont, hogy az Alien mint mindennél idegenebb lény veszti el az idegenségét.
- Valószínűleg létezik egy fő teremtő erő, minek eme hasonlóság köszönhető. (Nem a Prometheus féle űr skinheadek! Itt egy felsőbb rendű erőről van szó. Szerkesztő megjegyzése: Ateista ömlengéseket el lehet felejteni az oldalon.)