AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
4d szemüveg.jpg

Mi élünk négy dimenzióban. Három térbeli és egy az idő. Az ötödik dimenzió a negyedik térbeli dimenzió, elméletileg. Bár mi ezt már nem tudjuk felfogni. Hiszen minden egyes térbeli koordináta 90 fokos szöget zár be az előzőekkel.

Zöldpenész

Vadászok szigete könyvben a fertőzött orosz férfi amit lát, az jó eséllyel a valóság. Medúzaszerű lények és miegymások mind létező lények, viszont mi nem érzékeljük őket, mivel ők a négy térbeli dimenzióban vannak, mi viszont csak a három térbeliben.

4D szemüveg

1950 körül egy az USA területére érkező predator elhagyott három kis gránátot, mit egy fiatal srác talált meg. Nos ez a dramaturgia. Végül a srác a maradék egy gránátot visszaadta a predatornak és véget ért a vérfürdő.

Invaders From The Fourth Dimension képregény viszont tartogat még valamit. Egy mozikhoz kifejlesztett 4D szemüveget, mellyel látható az álcázott predator. 4D és igen térbeli 4D, (az idővel már öt dimenzió…) tehát eme szemüveggel elméletileg a negyedik dimenzió minden aszpektusa látható, így az ott tanyázó lények is. A technológia viszont nem került piaci forgalomba, sőt szinte felszívódott.

Advertisement