AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Új Éden szektor egy felkapott üdülő helye. A bolygó maga élettelen volt, de mára már aktív állattenyésztése és mezőgazdasága van. Kellemes éghajlata miatt hamar sok pihenni vágyó érkezett ide, mi mára másodlagos bevételi forrássá nőtte ki magát. Ennek érdekében sok látványosságot hoztak létre, mint pl. vadasparkok.

Xin Xhao Új Japán fővárosa, egy hegy lábánál fekszik, illetve kicsit kiterjed a hegyoldalra is, megannyi látványosság, hotel, és étterem található a városban, talán túl sok is, ebből kifolyólag nagy rivalizálás folyik a vendégekért. Több mint 10 millió ember él itt, s ennek megfelelően az utakon sok a forgalmi dugó.

Annak idején külszíni fejtéssel kezdték a bolygón a bányászatot, aztán kiépítették a bányászáshoz az alagutakat. Később egy kristály barlangba fúrtak nem messze a fővárostól. Viszont ekkor történt, hogy a Föld elesett, és több cég közt eme bányát üzemeltető is megszűnt, így a bánya bezárt. Idő közben a bánya az emberek tudta nélkül új lakókat kapott. Az idegenek persze hamar csatamezővé változtatták a bolygó szántásait és veteményeseit. A gazdag jószág állományon pedig gyorsan megszaporodtak.

Újabb idilli bolygó változott pokollá.

Advertisement