AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
Revolver.png

Típus:

Pisztoly

Tár mérete:

6 lövedék

Lőszer:

Acélköpenyes .50-es kaliberű lövedék

Hatótáv:

100 méter

Elméleti tűzgyorsaság:

40-50 lövés/perc

Tömeg:

1,2 kg

Mellékletek:

2x-es nagyítású távcső

Feloldásához szükséges:

2196059390.png

A Smith & Wesson terméke, ami egy eszméletlenül erős pisztoly. A lövedékek 12.5 mm-esek (megjegyzés: ilyen a valóságban nincs, ezért úgy vettem, hogy lesz ez .50-es kaliber), amik ráadásul acélköpenyesek. Hogy ez mit jelent? A géppuskák ilyen kalibert használnak és tudjuk, hogy azok mekkora pusztítást tudnak végbevinni. Erre jön rá, hogy eme lövedékek acélköpenyesek, amik ugyan majd megeszik a csövet, de cserébe az ellenség biztos meghal. Páncélozott, vagy nagydarab célpont ellen kiválóan megteszi, egyetlen lövéssel azonnal halált lehet adni egy kifejlett idegennek, de a predatorok Kemény Húsú páncélja sem bírja jobban. Egyedül a királynőknél lép fel gond, mert ott egy lövés nem halálos, bár az is igaz, hogy az úrnő a padlóra kerül. Ám mi van a páncélozatlan ellenfelek ellen? A lövedékek átütik a testét és ha nem ér létfontosságú szervet, akkor a célpont még él és ha van ereje hozzá, akkor még visszatud támadni. Persze a célpont így is, úgy is elhalálozik, csak nem mindegy, hogy ama idő alatt visszatud-e lőni/támadni, vagy sem.

Ekkora tűzerő miatt joggal gondolhatja az ember, hogy ezt katonák használják, de nem, ezt civilek is forgathatják. Katonai használatban még nem látták, de ha a baka eltávja alatt bemegy egy fegyverboltba, akkor vásárolhat magának, a CMC-ben úgy is megengedik, hogy saját fegyvert is viseljenek.

Galéria[]

Advertisement