AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Korari bolygón létrehozott K-széria utódja. Korarin nem sikerült a mesterséges új alien faj esetén a speciális fejlődési stádiumokat előállítani, mellőzve a „természetes” szaporodási ciklust. Dr. Samuel Kadinsky a predalein királynőjére nagyon büszke volt, holott csak annyi a különbség, hogy predatorból kelt ki.

K-széria megsemmisülése után a CMC engedélyezte a WY-nek, hogy új szériát hozzon létre. A koncepció természetesen kontrolált idegen hadsereg mi kiirtja a Földet megszállva tartó idegeneket. Kísérletek folyamán génsebészettel új alien alfajt hoztak létre, majd gazdatestekkel kísérleteztek, az ígéretes variánsokat pedig további génsebészetnek vetették alá. A „kész” prototípusokat pedig kompatibilisé tették egymással, hogy azonos fajt lássanak egymásban. Ezután pedig klónozással sorozatgyártás volt a cél. Az életciklusos, gazdatestet szaporítást elhagyták. Nem maradt volna sokáig titokban az új „hadsereg”, és a közvélemény ellenszenvét csökkenteni akarták azzal, hogy sem embert sem állatot nem áldoztak fel a tömeggyártásért. És persze így az új széria sem képes reprodokulni magát.

A kísérletek és a gyártás egy több különböző modulból álló űrhajón folyt a Capells-en, a Föld orbitális pályáján. Ám a káosz természetesen kitört és az egész projekt ment a kukába. Űrhajó jó pár modulja pedig kényszerleszállást hajtott végre a Földön, rengeteg A-szériás idegent eleresztve. Az A-széria viszont elbukott. Tény és való, hogy a Földön maradt túlélőknek is köszönhető ez, mivel jelentősen megritkították az A-széria létszámát, mire a normál idegenek is felvették volna a harcot velük.

Az A-széria koncepciója szerint a sereg több különböző idegenből állt volna. A kísérletek folyamán nem sikerült ravagert előállítani például, kompenzációnak viszont T.rex-nél is nagyobb praetoriant sikerült létrehozni.

Létrehozott típusok az alábbiak:

  • Röpképes arctámadóhoz hasonló lények. Nem feladatuk a gazdatest szerzés, farkuk végén található pengéjükkel támadnak.
  • Óriás praetorian. Ravagerekkel szemben hozták létre. Mivel a ravagernél nagyobb így a páncélzata is képes felfogni a ravager karmait. Egy az egy elleni küzdelemben a ravager marad alul.
  • Köpő idegenek kimaradtak a palettából. Helyettük egy katyusaként viselkedő roppant torz idegent fejlesztettek ki. A lény hátából képes savas tüskéket kilőni, miket viszonylagos pontossággal ellenfeleire irányíthat. A tüskék egy normál emberből kikelt idegennel végeznek, míg a savasság talán annak tudható be, hogy a CMC előre készülhetett arra, hogy emberek ellen is bevethesse az A-szériát.
  • Szárnyas drone. Alapvetően emberből kikelt idegen plusz egy pár szárnnyal.
Advertisement