AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
Adullam
Az Adullam kutatóközpontok hazája, ez a bolygó nagyon sok pletyka szülőhelye. Több cég is birtokolta már a bolygót. Azt beszélik a GrantCorp furcsa kísérleteket és fejlesztéseket folytat itt. Állítólag jó ideje a Xenomorphok terére tévedtek és áttörő kutatásokat végeztek, bizonyos laborok katonai felhasználásuk, mások szimplán pusztításuk miatt, gyengepontjaik keresése végett létezik. Az Adullam volt az a kutatóbázis ahol rájöttek, hogy az idegenek nem a természet szülöttei, hanem afféle biológiai fegyverek. Az állomás fő célja az volt, hogy az idegeneket úgy közelítik meg, mint idegenek alkotta szintetikusokat. 

Így is áttörő dolgokat értek el, míg Föld bukása miatt az eredeti tulajdonos cég megszűnt. Adelaide és Bombay Szövetség vásárolta fel a bolygót. Cég emberi kipucolták a helyet, ám Eloise ki itt „született” megölte a zsoldosokat és elhagyta a bolygót a CMC kiérkezése előtt. Eddigi kutatási adatok elvesztek, a GrantCorp csak évekkel később vásárolta fel és építette újra a labort.

Advertisement