AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Ezt a bolygót eredetileg Chamber 3-nak nevezték, de újra lett nevezve mikor az Aerodyne cég itt építette fel főhadiszállását. A terraformálás befejeződött, a bolygó hideg, óriási sztyeppékkel borítva, levegője ritka, de lélegezhető. Elég kevés nyílt víz található a planétán ám a 25milliós lakosság elég jó életet él és teljesen önellátó. Bolygón tundra és tajga biomok találhatóak. Földről betelepített növény és állatvilággal. A növények apránként javítanak a levegőn.

Az épületek óriási szélvédők mögé épültek, könnyű és nehézipara is jelentős és az Aerodyne itt építi közösen űrhajóit a Weyland-Yutani-val. Mostanság nyitotta meg a WY és az Aerodyne az Arcturusi gyűrűt, ami egy közvetlen üzleti és szállítmányozási csatorna a két cég között, így az üzletnek nem kell átfolynia az ICC-n a gyűrűbe később csatlakozott a Hyperdyne, így a három cég uralja az útvonalakat. Még a CMC-nek sem engedték meg, hogy járőrözzenek a körzetekben. A gyűrű létrehozása és fenntartása miatt az a hír járja, hogy az ICC felsőbb köreiben korrupció van, persze kívülről úgy tűnik, hogy próbálnak tenni valamit az ügyben. A CMC mégsem avatkozik még közbe.

Advertisement