AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Alexandria.jpg

A kalózok és csempészek paradicsoma az ICC-től izolálva. Alexandriát blokád alá vette a CSC és a CMC, de eddig sikertelenül, a csempészeknek ezért itt nehéz, de kifizetődő dolguk van. Maga a bolygó nagyon fejlett és hasonló a Földhöz, szinte teljesen önellátó, ipara hasonló a 20adik századi földéhez. Lakossága kb. 30millió és folyamatosan növekszik, Hi-tech ipara és fejlesztéseik vannak, egyedül az ugróhajtóműveket kell az ICC területeiről becsempészni. A környezet meleg és száraz pár nagyobb vízlelőhellyel a felszínen, a nagyobb települések közelebb vannak a sarkokhoz, mint az egyenlítőhöz. A vizet a sarkokról szállítják az egyenlítő közelébe ami drága, de a populáció jól ellátott. Az államot egy demokratikus kormány vezeti, és a bolygó jól fel van szerelve egy esetleges háborúhoz. Mindennaposak a hatalmas élelemraktárak, óvóhelyek és bunkerek. Minden polgár köteles 4 évet eltölteni közhasznú vagy katonai szolgálatban, 18-22 életévében, aminek a lakosság nagy része eleget is tesz. Ezeknek a fiataloknak általában békés munka jut, csak kis részük szolgál katonaként a 4 év alatt. Ám nagy köztiszteletnek örvendenek a katonák, a nép becsüli azokat, akik a függetlenségüket védik. Az elszigeteltségük végett a xenomoprh aktivitás itt nagyon csekély, szinte alig érezhető, és ha mégis van azt brutálisan kiirtják.

A bolygóra meleg száraz éghajlat a jellemző, de felszíni vizei ezt viszonylag kárpótolják. A bolygón meleg tűrő élőlények alakultak ki, Legfejlettebb őshonos fajok a hüllők, de nincs akkora faj mely veszélyes lehetne az emberre nézve. Ellenben a vizekben kicsit túl nagy a zsúfoltság, pár halfaj rajokban veszélyes lehet az emberre.

Növénytanilag csak a Hyper-Algea megemlítentőbb.

Alexandria sekélyebb vizeiben honos növényfajta. Ha vízzel, napfénnyel és széndioxiddal érintkezik, rendkívül gyorsan reprodukálódik, a folyamat mellékterméke oxigén, így létfentartó rendszerekben használják.

Csatolmányforrások:

http://erenarik.deviantart.com/art/City-Concept-301009274?q=boost%3Apopular%20meta%3Aall%20max_age%3A8h&qo=175

Advertisement