AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Laboratóriumi körülmények közt bármikor létre lehetne hozni idegen-ember hibridet. Az viszont, hogy az idegenek maguk hozzanak létre ilyet egy fészekben… az valami elképzelhetetlen. Mégis úgy tűnik volt rá példa.

Ennek a groteszk szülésnek Paul Church volt szemtanúja. Egy ember nőből több szokatlan „mellkasrobbantó” született meg. A küldökzsinór, a szülés és az idegenek kinézete miatt nagyobb az esély rá, hogy ezek idegen-ember hibridek voltak, nem normál idegenek. A fészek lehetőségeihez mérten kísérletezett valamiféle gyógyír előteremtésére a fekete penésszel szemben. Sikertelenül. Ezek az „újszülöttek” eleve fertőzöttek voltak, talán ebből is fakadhatott az életképtelenségük.

Nem tisztázott, hogy mik is ezek. Lehet a fészek létrehozott egy fiatal királynőt, az ember foglyokat pedig tudjuk, hogy közösülésre kényszerítették. Tehát adódik a lehetőség, hogy egy fiatal királynő miatt volt a terhes nőben több mellkasrobbantó. Szokatlan kinézet nem ritka az idegeneknél, bár a betegségnek is betudható lehet. A köldökzsinór és a szülés módja ellenben nem lehetséges. Másik opció, hogy volt egy hím idegen mely párzott a nővel. Ahhoz, hogy hibrid létrejöjjön a két félnek minimum közeli rokon fajnak kell lennie. Az ember és xenomorph pont nem ilyenek.

Advertisement