Egy kis kutatóállomás, ami egy hold körül kering, az ide tévedő hajóknak csak a szükséges javításokat tudják megadni, kiszolgálni már nem igazán tudják őket. Az űrállomást a Falcon Industries futtatja. A kutatás pedig egy nagyon fontos „intelligens” életformát hívatott tanulmányozni, valamiféle csigaféléket. A kutatás elég unalmas volt és senkit sem érdekelt a egy ideig, mikor valami történt. Volt egy biztonsági betörés, amiről nem sokat tudni, majd, a Falcon hatalmas biztonsági erőt vitt az állomás védelmére, senki sem tudja mit találtak ott. Sok cég próbálja megtudni a titkot, mindennel próbálkoznak, de a Falcon eddig tartja magát.

A holdat Brachous-nak nevezik. Ez egy radioaktív világ, melyen ettől függetlenül az élet megtalálta az útját. A bolygón egyszerű ám különleges élőlények élnek. Legalább is jelenleg. Egy elmélet szerint a bolygó több százmillió éve radioaktív, és mostanra se csökkent olyan szint alá, hogy emberre rövidtávon se jelentene veszélyt. Egyesek szerint egy ősrégi civilizáció okozta eme kataklizmát. Fosszilliákat találtak, ám a bolygó körülményei miatt nehezen lehet ásatásokat folytatni, így messze menő következtetéseket nem lehet még levonni. Egy biztos: több száz millió éve a bolygón virágzó ökoszisztéma volt honos.

Manapság primitív, de sugárzásnak ellenálló élőlények élnek a bolygón. Növényzet terén különböző színű algák és gombák találhatóak meg, és persze ezek szimbiózisa, azaz zuzmó félék. Ezeket gerinctelen lények fogyasztják. Csigákra és férgekre lehetne őket hasonlítani. Egyes fajoknak állábaik is vannak, ezek csak sima testükből kinövő izomtömlők. Ragadozók is hasonló lények, igaz roppant agresszívak is tudnak lenni.

Szinte naponta alakulnak ki új fajok hála a sugárzás okozta gyors mutációknak, így az eddig leírt fajok 30% már kihalt. Volt olyan is, ami csak pár hétig létezett, majd kihalt vagy tovább mutálódott. Egy faj viszont nem mutálódik, sőt, az állatfajok 20-30%-át ez az egy faj teszi ki.

Brachous immortalis

Ezek a kezdetleges meztelen csigához hasonló élőlények valószínűleg az emberiség legnagyobb felfedezése. A radioaktív környezetben ahol élnek, a DNS-ük úgy fejlődött, hogy önjavítóvá vált. Ez gyakorlatilag természetes hallhatatlanságot ad nekik. Falcon Industries jelenleg a felfedezés tulajdonosa, ám mások is ácsingóznak néhány mintapéldányra.

Eme csigák növényevők. Rengeteg légkörtípust kibírnak és még több féle mérget. Nem csak a DNS-ük, hanem a szervezetük is hipergyorsan regenerálódik. Ahhoz képest, hogy nincs központi idegrendszerük roppant intelligensek. Erre jó példa volt, mikor egy mintapéldány memorizálta ama kódsort, amit a gondozó használt a ki és belépésre. Majd tapogatószerű szervével benyomkodta a helyes gombokat.

Egyes pletykák szerint eme csigák szolgálnak alapul az „Idő szérum” nevű szernek.