AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
Kohó

Freya Prospect a kolónia neve. Bányászattal foglalkozik a kolónia. Egy hatalmas kohóval dolgozzák fel az érceket, így teherhajók már a kész ércöntvényeket szállítják el. A bolygó gazdag mindenben, ami egy űrhajó építéséhez kell. De nem ez a bolygó különlegessége.

Bolygó növényzetében számos földi faj megtalálható. (pl. borostyán, vagy a mák, bár ez kissé eltér a földitől) Viszont számos nem földi faj is. megtalálható

Predator sír

itt. Világító gombafélék, húsos szivacsféleségek stb. Állatvilág elenyésző. Néhány kisebb fajon kívül nincs szinte semmi. Ez egész bolygó maga a rejtély.

Egy biztos, a predatorok tradicionális szertartási bolygója. Számtalan beavatási

Laborv

Kutatólaborból feltörő energia, mikor kinyitották a sírt

templom található a bolygón. Sírhelyek, kegyhelyek, és más létesítmények. Egykoron talán lakták is a bolygót. Feltehetően olyan fajok is éltek itt kik a predatorokat istenként imádták. Bár normál predatoroktól szokatlan dolog, hogy saját bolygójáról elvigyenek értelmes fajokat.
Feltárt romok faragásain többször is láthatóak emberek, kik imádják a predatorokat. Legésszerűbb az, hogy ez a legközelebbi egykor predatorok által lakott bolygó a Földhöz. Földön nem akartak állandó várost építeni, ezért egy lakható ám élettelen bolygón tették meg ezt. Apránként növényekkel és pár álltattal tették maguknak otthonosabbá. Földi istent játszás befejeztével eme bolygót is hátrahagyták, ám beavatásokat még tartottak itt.

Bishopv

Bishop az utolsó kapu előtt

Weyland Yutani tette rá a bolygóra a mancsát és bányászatba kezdett. Hamar megtalálták a romokat. Komoly archeológiai munkálatok kezdődtek, majd mikor rájöttek, hogy egy sírban egy roppant idős empress is van, a sír fölé egy labort húztak és a bolygót ellátták a legjobb harci szintetikusokkal.
Empresst egy ideig fogságban tudták tartani. Ám a hatos sorszámú kísérleti idegen átlagon felüli intelligenciát mutatott. Mikor Bishop (Bishop egy „avatarja”, feltehetően Bishop minden fontosabb helyre elküld egyet magából.)

Marlowv

Marlow megsemmisülése

kinyittatta az utolsó kaput is a sírhoz, a templom védelmi mechanizmusa működésbe lépet. Lecsapta a labor elektromos rendszerét, így Hatos képes volt megszökni és kiszabadítani fajtársait és a császárnőjét. A predatorok rendet tenni érkeztek ki, ám addigra a CMC is kiküldte az USS Marlow-ot. Két tengerész élte túl az összecsapásokat. A predatorok pedig kipucolták a helyet. Hatost egy a Társaság kezében lévő Conestogára felvitték ahol elszabadult és kiirtotta a teljes legénységet, majd királynővé fejlődött. Viszont Bishop megszerezte azt, amit akart. Az idegenek anyabolygójának koordinátáit.

Társaság később természetesen újraépítette a kolóniát és folytatták az ércbányászatot. Megmaradt predator romok tanulmányozásáról sem mondtak le. Ám már egy idegen sem maradt a bolygón, és a vadászok nem számítottak rá, hogy az emberek visszatérnének ide. A bolygó valószínűleg a Társaság és a predatorok közti háború egyik állófrontjává fog válni.

Advertisement