Egy vágásra is alkalmas kombinált lándzsa, ám az átszabásnak ára van. Eldobásnál nincs gyorsító mező. Beavatatlanoknak rendszerint nem összecsukható lándzsákat adnak, bár ezek ketté vehetőek a könnyebb tárolás véget. Sok beavatott megmarad ezeknél a ketté vehető bakuuboknál. Alig mondhatni, hogy lenne két egyforma lándzsa. Bakuubok nagy részének szúró és vágó részei eltérnek, olyankor egy ugyan azon fegyver végein lévők is eltérnek. Ellenben van néhány típus melybe tartozó fegyverek nem térnek el nagyban.

Típusok

Hold

Főként a Fekete Penge klán alkalmazza. Szúrásra nem alkalmas. Vágásra annál is inkább. Félhold alakú penge révén oldalról való csapással megcsáklyázható az ellenfél.

Autrarch

Alabárdszerű vágó élei vannak és szúrásra is alkalmas. Ellenben eme fegyver már nehezebb és lassabb csapások vitelezhetőek ki vele.

Inkvizítor

Autrachnál is lassabb a meghosszabbított fém nyél révén szigonyszerűen lehet vele szúrni. További fejszeszerű élek vannak a markolatnál közvetlenül. Így testközelbe került ellenfélnek is lehet kellemetlenséget okozni.

Kivégző
Kombinált lándzsához nagyon hasonló. Rendelkezik a markolatnál 2-2 pengével, ezek használhatóak, ha az ellenfél túl közel kerül, vagy a felszúrt ellenfél felfogására. A lándzsa fej és markolatnál lévő ikerpengék közti rész sima, nem éles.