AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Bio-ötvözet egy speciális anyagtípus. Leginkább úgy lehetne kőrül írni, hogy ha károsítunk egy bio-ötvözetből készült objektumot, az bizonyos idő elteltével önmagától helyreáll. Bio-ötvözetek lehetnek steril plasztik hatásúak, ám organikus hatásúak is, mintha élő organizmusok lennének. Egy átlagos szintetikust nem lehet ide sorolni, nem tartalmaznak bio-ötvözetet. Ő bennük milliónyi nanobot van, ezek idézik elő a sérülések „gyógyulását”.

Bio-ötvözetek működése nem tisztázott. Az sem, hogy a Grant Corp. által gyártott nutral gél ide tartozik-e. Cég egyik jól őrzött titka, eme anyag előállítása. Bio-ötvözetek terén az emberiség a Föld visszaszerzése után is csak az alapokat kóstolgatja. Legjelentősebben a mala’kak, giff és drukathi fajoknál van jelen. Predatorok esetén a shrine és predgun tartalmaz bio-ötvözetet. Yautják ismerik a technológiát ellenben valami oknál fogva nem nagyon alkalmazzák.

Pilóta hajók képesek önmaguk kijavítani a hibáikat. Igaz, ha több ezer évig vannak használaton kívül, akkor az idő foga előbb vagy utóbb elbánik velük. Nem tudjuk, hogy mi volt ellőbb, alien, bioformer vagy a pilóták biomechanikus építészete. Egy biztos, szorosan kapcsolódnak. Nem kizárt, hogy a mala’kák által használt bio-ötvözet valamiféle kapcsolatban van a xenomorphokkal.

Giffek bio-ötvözete plasztikszerű, ebből épül fel szinte minden technológiájuk. Egy giff objektumban egy ember nem fogja elsőre megtalálni az ajtók nagy részét, mivel olyan, mintha fal lenne ott. Jövevény érkezésére vagy hangkulcs használatával a bio-ötvözet „elfolyik” az útból. Egyszerűen az ajtónak használt bio-ötvözet a falak bio-ötvözetéből folyik elő.

Drukathik űrhajói úgy jellemezhetőek, hogy növesztették őket. Feltehetően az űrhajó építés menete, az hogy folyamatosan adagolják a bio-ötvözetett egy térbe, az pedig önmagát építi fel hajóvá. Eme bio-ötvözetből készülnek az épületeiket felépítő „téglák” is. A bio-ötvözet elnyeli majd kisugározza a fényt. Gyakorlatilag egy drukathi hajón elég egyetlen egy fényforrás, annak a fényét idővel a hajó minden zegzugába továbbítja.

Advertisement