AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Másodgenerációs Conestogának is nevezhetnénk. Valamivel csökkent a fegyverzet, ám cserébe a Conestoga két fő ágyúja, mik a hajótesttel egy vonalban voltak és nem lehetett őket mozgatni, eme hajóosztálynál felkerültek a háti részre és 360 fokban forgatható tornyot kaptak. Mely egy perc alatt teljesen képes meg fordulni.

Dokkjában három UD4-est is képes szállítani, továbbá 6 földi járművet. Ezen felül egy rakodó dokkal rendelkezik, melyben szükség esetén szállíthat más légi járművet. Ehhez az egy rakodódokkhoz 1-1 zsilip tartozik a hajó két oldalán. Szállásterület a hajó elülső traktusában vannak. A híd a pörölybe került. Ezeknek hála eme rész erősen védett, viszont a középső traktus ahol a fegyverzet nagyrészt található már gyengébb. Reaktor és hajtóművek már védettebbek. Ám a középső traktus gyengesége megmutatkozik a hajón. Tény, hogy csak lesből van esély a hajó ellen, mivel a fő fegyverzettel viszonylag gyorsan lehet reagálni és elég ütősen. 90 fő továbbra is a teljes ellátmánnyal szállítható legénység, felszínre továbbra sem tud leszállni, ám légkörben is képes haladni. Hajó elég felhasználóbarát. Akár szóban is lehet a központi gépnek utasításokat adni, ám ekkor a hajó maga cselekszik. Csupán csak angoltudás kell az elirányításához és megfelelő felhatalmazás. Üzemanyag úgyszintén litium-hidrid, bár az üzemanyag tárolók pont a reaktor és a főbb vizes blokkok közt találhatóak. Ha valamiért a vizes blokkok özönvízszerűen átszakadnak és a sérült lítium-hidrid tartályokkal érintkeznek, akkor a robbanás azonnal viszi magával a reaktort is. Bizony a hajót is.

Advertisement