AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

A sokáig felfedezetlen bolygó felszínét kezdetben a vad szelek és a csapadék koptatta meg és formálta. A táj nagyjából mindenhol ugyan olyan. Vagy a sziklás kopárság vagy a löszhöz hasonló finom talaj jellemző a felszínre. Az ilyen löszös helyeken a víz menedéket talált a felszínen néhol, és saras mocsarak is kialakultak. Ám ezen kívül csak a talaj alatt található víz a nagy barlangrendszerekben és földalatti víznyelőkben illetve forrásokban. Néhány bányát vízelvezető központnak formáltak át a készletek biztosítása miatt. A színekben nem túl gazdag bolygót elsődlegesen a bányász lehetőségek miatt kezdték kolonizálni. Sokáig nem is szereztek tudomást a bolygóról vagy csak fantáziát nem láttak benne kivéve a Planetus.

A cég a legnagyobb tőkéit a bolygó kolonizálásába ölte és mindenét egy lapra az az erre a bolygóra tette. A Planetus kezdett terjeszkedni sok lehetőséget látva a bolygón, de pénzforrásai korlátozottak voltak így csak a bolygó felét tudhatták magukénak. Az általuk uralt bolygórészt szép lassan kezdte benőni az élet. Az emberi élet szükségleteit azonban az előre gyártott eszközök segítették, mint például egy családi ház, ami szinte egy ,,dobozhoz" hasonlít, az ételek ami szinte csak proteinekből állt, de biztosítva voltak. Viszont a bolygónak köszönhetően sok mindent fel tudtak használni leginkább az atmoszféra processzor állomásokkal kellett munkálkodniuk a bányászat mellett. A levegő belélegezhető volt ám igen ritkás, de ezt idővel a processzorok segítségével kiküszöbölték, legalábbis így gondolták. A nagy munkálatokkal és fejlesztésekkel foglalkozó Planetus mire feleszmélhetett volna a WY már lecsapott a megmaradt másik félre és gyors tempóban terjeszkedett. Több kisebb állomást is létrehozott mind két fél és a rivalizálás már itt érezhető volt. A Planetus nem engedhetett meg magának annyi mindent, mint a WY és csak egyetlen nagy űrkikötő található a bolygón, amin a két cégnek osztoznia kellett, úgy mint magán a bolygón.

Mathew Darby volt a vezető képviselője a Planetus cégnek aki az etika szabályait mindig szem előtt tartotta és e szerint is cselekedett. A feszültség korán érezhető volt a két rivális cég között, és az egymás utáni kémkedés hamar kibontakozott főleg miután a Planetus megtudta, hogy a WY a határaik közelében létesített egy külső állomást, ahol egy újfajta atmoszféra processzorral ,,dolgoztak". Elviekben sokkal stabilabb és gyorsabb terraformálást lehetett vele elérni. Darby asszisztenseivel a bekebelezéstől tartottak. A Planetus diszkréten kezelte az ügyet kezdetben, mindaddig míg műszereik jelzése aggodalomra intette őket. Hivatalos úton is szerettek volna betekintést nyerni az állomásra, de a WY megbízott tárgyalója Charles Braley mindig lerázta a Planetus küldöttségét, a WY hivatalos dolgaira hivatkozva. Majd később a Planetusnak sikerült elérnie a független bíróság előtt, hogy a WY C-3 L/M bolygó határ részén húzódó állomáson ,,figyelemmel kísérhessék" a kutatásokat. Ezt a próbálkozást is sikertelenség koronázta, mert Braley balesetre hivatkozva és annak kivizsgálásának idejére bezárta a kapukat és csak a video felvételeket küldte el a Planetusnak. Ezen állítólagos idegen támadás nyomai fedezhetőek fel, amire a Planetus egy harminc éve a háború végén hibernált, de az ő szolgálatukban állományozó szakértőt ébresztett fel a kriói álomból. Andres Kramm nyomozót. A hosszúra nyúló nyomozás alatt persze a WY szabotázsa a felszínre kerül, de túlzottan nem törődik vele csak azzal, hogy elhallgattassa azokat, akiket kell. Idegeneket használtak fel céljaik eléréséhez és így a C-3 L/M határon lévő bázisát nem idegenek támadták meg csak úgy lett beállítva. Kramm a tett helyszínén bizonyítékot is talált, amit csinos segédjével Frances Stauff-al fel is göngyölnek. Ám a WY megneszelte ezt és Krammnak és néhány társának menekülniük kellet. A WY szabotálta az űrhajójukat így a hollétük az űr sötétjébe vész.

Advertisement