CFG

CFG.jpg

Akku:

  • 30

FH:

  • 0.5

Ára:

  • Első ingyenes
  • 50 megbecsülés

Álca generátor egy yautja tenyérben elférő szerkezet, melyhez hozzá kell csatlakoztatni az álcahálót. Maga az eszköz lehet övre akasztva, de leggyakrabban a háti raktáregységben tárolják. A CFG kinyitható annyira, hogy az elektronikához hozzá lehessen férni, így könnyen javítható.

Fő elektronika három fémlapon található melyek, ha működnek folyamatosan forognak. Egy lap is képes fenntartani az álcát, ám hamar túlmelegszik és jobb esetben leolvad, rosszabban robban. Ezenfelül míg a CFG a központi energiarendszerből táplálkozik, minden leadott energialövés lecsapja az álcázást.

CFG fejlesztése

A játékos csak egy fejlesztéssel rendelkezhet.

Név Leírás EI Ára
Beépített nulpont generátor

CFG-ben található egy kicsiny nulpont generátor, mely lehetővé teszi, hogy a CFG ne fogyasszon energiát a központi rendszerből. Így például egy bekapott EMP esetén mi leszívja a predator energiakészletét az álcaháló azonnal visszakapcsolható és rendesen működtethető 4,5,6 dobása esetén. Ha nem kapcsolható vissza azonnal, kis időnek (körváltás) el kell telnie, míg visszakapcsolható.

Mivel az álcázás energiája független így a fegyverek energiájától, így az álcázás nem hullik le energiafegyver elsütésekor.

0 300
Energia mező

A CFG képes a yautját beborító álcamezőt létrehozni. Mozdulatlan állapotban ugyan olyan hatékony, mint a normál álcaháló. Ami a burkon belül van, az nem látható. Mozgáskor a mező kevesebb, mint 50%-ban hatékony. Működéséhez nem kell álcaháló.

Használható álcaháló mellet is, de a kettőt egyszerre nincs értelme használni.

? 500

Álcaháló

Álcaháló 1.jpg

Ára:

  • Első ingyenes
  • 50

EI:

  • 1 egység/perc

Az álcázó részt egy háló alkotja, melyet a ragadozó a testén hord. Ez a háló, ha energiát kap, a vadász testének minden részét, a páncélzatot is beleértve, egy fényhajlító erőtérrel vonja be, mely így 80-86%-os láthatatlanságot ad neki. Ez sötétségben akár 90-99%-ik fokozható. Bizonyos eszközökre mik nem testhez simulóak és nem elég kicsik nem képes hatni a háló megfelelően így azok látszódhatnak.

Idegenek, és más olyan lények ellen, melyek nem csak a látásukra hagyatkoznak, hasztalan. Módosítások nélküli álcaháló nem rejti el a vadász testhőjét, éjellátók számára is látható. Egyetlen nagy hátránya, hogy nem használható nedves környezetben. Vízzel érintkezve kisül a rendszer, és megszűnik az álcázás.

Fontos: Az álcaháló percenként egy egység energiát fogyaszt. Mesélőnek kell tisztában lennie, hogy mennyi idő telik el. Természetesen nem kell másodpercre pontosan követni.

Álcaháló fejlesztése

Játékos csak két fejlesztéssel rendelkezhet.

Név Leírás EI Ára
Jobb álcázás

A háló jobb minőségű álcázást tesz lehetővé. a 80-86%-ot 90-95%-ra emeli. Mozdulatlanságban pedig 100% a hatékonyság.

? 200
Hő szabályzás

Az álcaháló képes melegen tartani a vadászt, vagy ha túl forró a környezet, akkor képes hűteni. Eme módosításban a vadász az űrben is képes meglenni, anélkül, hogy megfagyna. Predator űrhajókon lévő forróságot eme funkciójú hálóval volt képes Machiko Noguchi elviselni.

? 75
Hő elrejtés

Infravörös szemüveggel könnyen kiszúrható egy álcázott predator. Eme módosítás a predator hő jeleit is elrejti, így láthatatlan infravörösben és hő érzékelő rendszerek számára is. Így pl. M56-os sem képes befogni.

? 150
Kiterjesztett álcamező

Normál álcamező a yautjához nem csatlakoztatott eszközöket nem rejti el. Eme módosítás ezeket is ugyan úgy álcázza. Vagyis, a fentebb látható képen a hálóvető is álcázva lenne eme módosítással.

? 100
Aurablokkolás

Az álcaháló olyan erőteret gerjeszt mivel képes a használójának auráját elrejteni az alienek elől, így az idegenek számára is „láthatatlan”. Természetesen az agytevékenységet érzik, érzik a szagát és még látják is, ám ugyan olyan semleges objektumként, mint egy széket, vagy sziklát. Ezzel még falkavezéreket meg-meglehet téveszteni, de pár méterre lévő praetorian már könnyen átlát az álcán.

? 400
Víz ellenállás

A háló jobban bírja az esőt, a víz pedig nem csapja ki az álcázást, ám szikrázni ettől függetlenül még fog.

? 200