AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Smaragd Szektor kapuja. Egy gigászi maximálisan 40ezer embert befogadni képes űrállomás. Szerkezete a Gateway-re hasonló. Négy nagy blokkból áll melyet folyosók kapcsolnak össze. A négy blokkból csak egy szolgálja ki az embereket, bár a másik három is kialakítható lenne emberi élethez. Blokkonként 10ezer ember a férő hely, de mivel csak egyet használnak lakóhelyül, ezért csak 10ezer ember fér el alaphelyzetben. Bár a Föld pusztulása után a másik három blokkot azonnal átrendezték a menekülteknek. Baj is lett belőle, nem kicsi.

A három nem lakható blokk az amiről a Cargo City nevet kapta eme mélyűrű állomás. Mind három blokk nem más, mint egy konténer raktár. Automatizált daruk és szállító egységek rakják át a hajókról a konténereket a megadott adatok szerint a helyükre, vagy épp fordítva. A konténer terekben nagyon alacsony a gravitáció. Révén több tíz méter hosszú és széles konténerek több száz tonnát is nyomhatnak.

Az űrállomás egy átrakodó telep. Gigászi teherhajók több tízezer tonna rakományát itt szortírozzák szét kisebb hajókra, vagy épp fordítva.

Föld eleste után gyorsan kényelmet mellőzve lakhatóvá tették eme három blokkot. A lázongások egy dolog. A betegségek is. A behurcolt idegenek már tragédia. Az eredeti személyzet fele az eredeti lakóblokkot elszigetelte, hogy ne kerüljön át a fertőzés. Ám ezzel több tízezer embert ítéltek halálra. A zsilipeket ostromló idegenek miatt végül az összekötő folyosókat felrobbantották.

Egy Berserker osztag és egy Conestogányi Gyarmatügyis kellet az állomás megtisztításához. Maréknyi katona élte túl, a MAX egységet meg ízekre tépte az idegenek hada.

A személyzet nagy részét le kellet cserélni és a biztonságiak arányát megnövelni. Az állomás ezek után újra üzembe állt. Ám a 17 éves háború elején alig volt forgalma… mindenki félt, az űrhajó forgalom szinte csak katonai volt, aztán szép lassan újra beindult az üzlet.

Advertisement