AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Egy mélyűri irányító állomás a rendszer nehéz környéke miatt, a szektor tele van aszteroida mezőkkel. A bányászatot és a koordinációt egy 400 fős személyzet irányítja a bázisról szinte tökéletes luxusból. A háború zűrzavaros elején egy WY kereskedelmi hajó egy komplett fészket dobott le a küszöbükre, megfigyelés céljából. Egy Berserker osztag felrobbantja az állomást az elkeseredett harcukban.

ICC bírósága felelőségre akarta vonni a céget, ám az megnevezette az egyik tudósát, hogy jogkörén kívül cselekedett illegálisan. Vagyis megnevezte a bűnöst. (pletykák szerint bűnbakot) Az ICC kötelezte a WY-t, az állomás újjáépítésére. Ám ezzel lényegében a cég kezébe adta az űr eme szegmensét is. Továbbá az űrállomást birtokló Új Éden emiatt keletkezett anyagi nehézségei miatt pár kisebb kolóniájától megvált, mikre a WY azonnal lecsapott.

Furcsa egybe esések…

Cerberus CMC helyőrs

Cerberustól pár fényévre található CMC helyőrségi állomás sem került jobb sorsa. A WY állomás megsemmisülése után a CMC állomást Bugman-ek szállták meg és alakították át központjukká. Az állomás megszállásáról a CMC nem tudott. Végül a Melville maradék legénysége megsemmisítette.

Advertisement