AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Egy nagy ZCT által vezetett laboratórium és kereskedelmi állomás. A labor

Orbolab

vezetője Dr. Ernst Kleist a saját belátása szerint vezette a kolóniát, afféle diktátor volt. A biztonsági erőket vezetve minden az ő keze alatt volt a kolónián. Habár Kleist sokkal emberségesebb volt, mint Nordling, és mindíg büntetést szabott ki a bűnösre, ha egy embere meghalt. A kirendelt CMC katonákat általában hullazsákban küldték vissza. A bázis persze idegenekkel kísérletezett, és nagyon sikeresek is voltak a xenomorphok irányításában. Egy szuperhímet hoztak létre, mely egy királynő méretével vedekedett. Alapkoncepció a szerint a szuperhím megölte volna párzás közben “véletlen” a királynőket. Ez sok bolygón pl. az ekkor visszafoglalás alatt lévő Földön is jól jött volna.

Az állomás a tiltott kísérletek miatt megsemmisült. Alig páran tudtak egy kereskedelmi hajóval elmenekülni.

Charon 13

Charon 13

Egy kis bolygó. A Társaság egy PS-3 geotermikus állomást üzemeltet itt. A bolygó magjának erejét szívják ki 5 mérföld mélyen a föld alatt. 18 ember érkezett ide dolgozni Dawn Marshall vezetésével. 5 nap alatt minden ember meghalt mivel nem sejtették hogy nagyon közel van az állomás egy fészekhez. Egy predator is megfordult itt, aki megölte a királynőt, de a harca közben az állomás megsemmisült. Azóta nem tudni mi lett a bolygó későbbi sorsa.

Advertisement