AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
Colt45

Típus:

Pisztoly

Tár mérete:

7 lövedék/tár

Lőszer:

.45 ACP (11.43 mm)

Hatótáv:

50 m (effektív)

Tűzmód:

Félautomata

Tömeg:

1,1 kg

Mellékletek:

  • Hangtompító
  • Lézeres célzó
  • Optika

Feloldásához szükséges:

  • 250 $
2196059390

Gyártási időszak:

1911 -

Az 1900-as évek legelején az amerikai hadsereg úgy döntött, hogy a rendszeresített .38-as kaliberű pisztolyok teljesítménye nem elegendő és ezért egy hatásosabb lőszerre, illetve pisztolyra van szüksége. Ezért 1906-ban pályázatot írtak ki egy új, .45-ös kaliberű hadipisztolyra. A pályázatot végül a John M. Browning által tervezett fegyver nyerte meg, amit végül kisebb módosítások után 1911-ben állítottak hadrendbe, innen jön az M1911 típusjelzés. A fegyver tulajdonságairól mi sem árulkodik jobban, minthogy több mint 70 éven át volt az amerikai fegyveres csapatoknál rendszeresített hadipisztoly. Az M1911 normál elsütőszerkezettel szerelt, öntöltő pisztoly. A .45 ACP elégséges tűzerőt ad és bár kivonták a csapatszolgálatból, számos katona hordta.

200 évvel később az M4 Pisztolycsaládot a Colt egy fejlesztett változataként használja az CMC. Ám a Colt nem tűnik el, bár előfordulnak pár évszázados példányok, mint relikviák, ugyanakkor a gyártás nem állt le, de nem is nevezhető jelentősnek. Kétféle változat létezik, az eredeti kinézetű, illetve a modernizált, amit el lehet látni bővített tárral, optikával, lézeres célzóval és hangtompítóval. A CMC-ben nincs rendszeresítve, a katonák a sajátjukat használják.

Advertisement