AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Cristobalnak van egy sötét titka. A Gyarmatügyi Tengerészgyalogság itt végezte el az egyik legnagyobb tömegmészárlását.
Kolónia bányászattal és önellátás révén mezőgazdasággal foglalatoskodik. A bolygó három érdekszféra tulajdona. AmArc, Panama és Argentína. AmArc adta az infrastruktúrát, a két ország a lakosságot. Viszont a három fél nem bánt túl jól a több tízezres lakossággal rendelkező bolygóval. Túl kapzsin próbáltak a bolygóból mindenféle erőforrást kiszipolyozni, viszont a lakosság igényeivel nem igazán törődtek.

Elégedetlenkedés passzív ellenállás fejlődött, végül a milícia túlkapásai miatt végül lázadássá. A CMC hajókat küldött a lázadás kezelésére, Panama és Argentína is csapatokat küldött.

CMC, panamai és argentíniai különítmények bevették a bolygót. 254 helybeli meghalt és 4 CMC katona, legalábbis ennyit tettek közre. Valójában 500 katona és 15.000-nél is több civil hulláját buldózerezték a tömegsírokba.
AmArc emberei elfogták a felkelők vezéreit és a CMC-t utasították, hogy a tüntetőket harci gázokkal űzzék el. Ez ölte meg a civilek nagy részét.

Advertisement