Csapda készlet

Csapdákból többféle is létezik. Vannak, amelyek csak megsebesítik és/vagy megbénítják az áldozatot, s vannak, amelyek végeznek vele. Aktiválásuk mechanikus, azaz az áldozat belelép, belenyúl, hozzáér s így lép működésbe. Csapdákat tereptárgyakkal (falevelek, gallyak, hó stb.) rejtik el. Predatorok is használnak medvecsapdákat. Emberre vénusz légycsapóként rázáródó tüske csapdákat. Illetve talajba gondosan elrejtett, csapda aktiválódásakor kicsapódó lándzsa csapdákat.

Egy dologban azonban mindegyik megegyezik: lefektetésük előkészületeket igényel, s általában magányos yautja nem is használja őket. A kisebb- nagyobb csoportok például főleg az űrhajóikat vagy a táborhelyüket védik halálos csapdákkal.

Játék mechanika

Játékos csapdakészletet vihet magával, nem kimondott csapdákat. Így szabadon kalandban helyszínen választhatja meg, milyen csapdát kíván telepíteni. Egy csapdakészletet vehetünk úgy, hogy három „egységet” tartalmaz.

- Medvecsapda felállítása 1 egység

- Tüske csapda felállítása 2 egység

- Lándzsa csapda felállítása 3 egység

Csapda készítés

Előfeltétel:

Akna.pngPredcraft1 áttetsző.png

Játékos a fellelhető és esetleg nála lévő felszerelésekből készíthet csapdát, csapdakészlet nélkül is.