Megbecsült fegyver a csuklópenge, nyelvükön Ki'cti-pa. Fegyver hossza 20-30 centi, ebből az él 8-20 centiméter. Alsó és felső részen is van él, de felső részen csak a fegyver elején. A csuklópenge képes átvágni emberi csontokat, úgymint az idegenek végtagjait is könnyen képes átvágni. M3 és M4-es páncélt is könnyen vágja át.

Ez a legalapabb fegyverük, melyet a jobb alkarjukon hordanak. Az alap, szúró, vágó mozdulatokon kívül, párbajozni is meg tanultak vele, hogy egy esetleges rivalizáció közben, a törvényeik szerint Jehdin-ben, párharcban rendezzék az ügyet.

Yautják ódzkodnak a túlzott technológiai függéstől, így sokan nem építik be alkarjukba a csuklópengéket és azok mechanizmusát. Ezen felül több változat is létezik.

Fejlesztések:

Fejlesztések egy fegyverre értendők. Fegyverenként csak három fejlesztés lehetséges.

Fejlesztés Leírás Ára
Alkarba beépített

Mivel a pengék nyugalmi helyzetben az alkaron belül vannak, a fegyver nem foglal FH-t. Továbbá lehetőség nyílik csuklólöveg felszerelésére, vagy pajzs felszerelésére. Ha a játékost elfogják, akkor eme fegyvertől csak műtéti úton tudják megfosztani. Játékos sem válhat meg később tőle.

300
Kilőhető penge

Egy vagy, akár az összes penge kilőhető egyszerre. Lőtáv maximális 50m, célozni a predatornak kell, így elvétheti a célpontot. Távolság arányában csökken a pontosság.

100
Penge megfordítása Csuklópenge megfordítható, így a vágó él kívülre kerül. 75
Pengék szétnyitása

Pengék szétnyithatóak, így nagyobb köztük a távolság. Préda lefogására alkalmas, vagy nagyobb préda ellen.

Egy penge esetén nem használható. Három penge esetén a két szélső nyílik, középső nem mozdul.

50
Egy penge Két penge helyett egy penge van. 0
Három penge Két penge helyett három penge van. 50
Dupla penge hossz

Első rántásra alap hosszúságúra ugrik ki a penge, még egyre dupla hosszúságúra.

200

Alap költség lebontása:

  • Csuklópenge mechanizmusa: 50 megbecsülés
  • 1db penge ára: 25 megbecsülés