Pred v10.jpg

180 fényévre található a Földtől. Kettős csillag körül kering, a naprendszer kilencedik bolygójaként. Ezen a bolygón nem sokkal a Föld bukása előtt alapítottak várost a predatorok, hogy a „környéken” vadászhassanak. (pl. emberi területek) Eredetileg egy terraformált emberi gyarmatvilág volt. Több információ is kering, hogy mért hagyták el a bolygót. Ilyen, hogy a bolygófelmérés tévedett és a bolygó silány nyersanyag készletekkel rendelkezik. Gyakori időjárás anomáliák, melyekkel az atmoszféraprocesszorok sem képesek megbirkózni. Olyan szóbeszéd is terjeng, hogy a bolygó „kisugárzása” szimplán csak rosszullétet okoz, egyesek meg szimplán kísértet járta bolygónak mondják. Ami tény, hogy a kolóniát hátrahagyták, atmoszféraprocesszorokat leállították, növényzet és élővilág betelepítést pedig úgyszintén leállították. Vannak pusztító viharok a bolygón, melyek inkább a félbehagyott terraformálásnak tudhatóak be. Betelepített élőlények így is állják a sarat. Mikor a bolygót elhagyták minden értékes dolgot elvittek, illetve viszonylagosan közel van a Földhöz így ha hagytak is itt valami értékeset, azt már szerencsevadászok elvitték. Gyakorlatilag nincs oka egy embernek se ide jönni.

Yautják létrehoztak itt egy kisebb várost melynek a Kri' twa' x nevet adták. Több nagy hajót is képes fogadni és karbantartás is elvégezhető itt. Szükség esetén az egész várost képesek elrejteni a kíváncsi szemek elől.