Dr. Lucien Keitel.jpg

Geholgod egyik alapítója. Hátra hagyja a céget, mivel 2116-ban rátalál egy alien maradványára az Ausztrál sivatagban. Megállapítása szerint a lelet cirka 1,6 milliárd éves. Tárgyal a Weyland-Yutanival, így betekintést nyerhet szigorúan titkos dolgokba is, az egyik ilyen az LV-426 és annak különös roncsa. Keitel észreveszi a kapcsolatot, elkezd mélyebben kutakodni.

2137-ben a Shambleau rendszer egyik bolygója körül rátalál egy épen maradt Apokaliptor hajóra. Hajón időznek egy ideig, míg meg nem fejtik a csillagtérképet. Ekkor elutaznak az azon szereplő bolygóra ahol egy pilóta város van. Az űrhajón marad egy társuk, hogy a belőle kikelő idegen védje a hajót az illetéktelenektől. A mala’kak városban visznek magukkal idegen tojásokat. Tudósok önként fertőzik meg magukat, csak Keitel és Hannibal Sten kapitány maradnak életben. Egyik fertőzött társuk testéből sikerül kinyerni ama feromonokat amikkel az idegenek könnyen felismerik, hogy az illető gazdatest. Ezt szintetizálva nyugodtan mozoghatnak az idegenek közt. Keitel biztos benne, hogy az idegenek az emberiséget is ki fogják irtani, ahogy a pilótákkal tették. Ellenben szerinte az idegeneket, nem pilóták hozták létre, hanem egy másik ősibb faj.

2142-ben a Geholgod által küldött mentőcsapat megtalálja őket. Nézeteltérés támad, a tudós el akarja hagyni a helyet és visszatérni a Földre, hogy figyelmeztesse az emberiséget. Végül a mentő csapat maradékát hagyja elmenni a kutatásaival. Ő ott maradt, úgy gondolván ennyivel tartozik a megölt társainak.

Magyar AvP Wikia:

http://hu.alienspredatoraliens-versus-predator.wikia.com/wiki/Dr._Lucien_Keitel