Drone1.jpg

Megnevezés:

  • Variáns

Játszható:

  • Igen

Az „átlagos” xenomorph a „drone”, emberekből kel ki. Magasabb, mint egy runner és robosztusabb, embernél nagyobb akár egy méterrel is. Az emberek nagy része erre a variánsra gondol, mikor az idegenekre gondol, holott csak egy variáns a sok közül. Amikor általánosságban beszélünk az idegenekről, akkor eme variánst vesszük alapul. Bár van egy kis képzavar. Laikusok megkülönböztetnek drone(szinonimaként worker) és warrior idegeneket, de ezek fészekben betöltött szerepkörök, mégis emberből kikeltként hivatkoznak rájuk. Predalien vagy runner esetén pedig alig tesznek különbséget, hogy az most harcos vagy dolgozó. Mindenesetre, „drone” alatt emberből kikelt idegent értünk, függetlenül az életciklustól.

Drone idegenek közé lehet még sorolni azokat az idegeneket, mik küllemben és képességekben is nagyon hasonlítanak az emberből kikeltre. Így szóba jöhet chioner, bruin, volt már rá példa, hogy cápából kelt ki drone típusú idegen. De meglepő módon rynthből kikelt idegenek rendszerint emberből kikelt idegenre hasonlítanak, akár két lábon is járnak, bár nagyobbak, de így is jóval kisebbek, mint a gazdatestük.

Chionerből kikelt idegen valamivel kisebb, mint egy emberből kikelt. Kinézetileg egyezik az emberből kikelt idegennel, ellenben szája két szélén helyet foglal egy-egy agyar mit a gazdatesttől örökölt. (Bár ezek az agyarak olyankor emberből kikelteknél is megfigyelhető. Legtöbb köpőnél megtalálható, de Raven is rendelkezett ilyenekkel.) Színűk általában fekete és sötétvörös. Ez az alap idegen, amit a „killers” predatorok alkalmaznak.

Bruinból kikelt idegen nagyobb és erősebb egy emberből kikelt idegennél, bár fő tulajdonságok azonosak. Ezen felül ami feltűnő a koponya elülső részén lévő két kidudorodás. Ezek szerepe és funkciója nem ismert.

Skillek[edit | edit source]

Kitartás

20sp

Az emberek gyengék, de makacsak, vagyis kitartóak. Könnyebben bírja a hosszú távon megerőltető dolgokat. Órákat képes rohanni, ugrálni.