AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
Energiacella.jpg

Akku:

  • 100

FH:

  • 2

Ára:

  • 50

Előfeltétel:

Amennyiben a predator leginkább energia alapú fegyvereket használ, szembesülni fog azzal, hogy hamar képes ellőni az energia készletét. Természetesen alkaripanel módosításával képes lehet energiát elszívni más rendszerekből, vagy nullpont generátort is használhat. Akár hogy is ezek harc hevében nem alkalmazhatóak, sem ha éppen becserkészi a prédát.

Energiacellák magánnál hordásával növelheti az energia készletét. Egyes vadászok pedig előre elrejtenek a vadászatra kiszemelt területen pár ilyen cellát. Éppen ezért ezek a cellák technológiailag nem túlfejlettek. Nem képesek több energiát tárolni, mint egy Kr.u. 2180-2230 közti átlagos emberi gyarmatokon használ akkumulátor. Ha egy ilyen szerkezet másik faj kezére jut, nagy valószínűséggel vagy nem tud mit kezdeni vele, vagy ha képes megfejteni a technológiát, akkor pont, hogy haszontalan. Eme energiacellákat lehetne sokkal jobb hatásfokkal is elkészíteni, de nem tesznek így. Pont azért, hogy ha a vadászat úgy kívánja, el lehessen pár ilyen cellát hagyni a vadászterületen.

Advertisement