1, Játékon belül engedélyezett a káromkodás, de csak mértékkel, törekedjünk minél enyhébbeket használni. Játékon kívül tilos.

2, Légy türelmes, ne akarj azonnal több mint 100 hozzászólást. A játék célja karaktered életének alakítása, és egy élet nem csak két-három napból áll.

3, Ne írj mindenhova 1-1 sort, mert posthuntnak minősül és büntetéssel jár.

4, A kezdő játékosokat nem szabad lehordani, hagyd, hogy belejöjjön, vagy éppen segíts neki.

5, A fórumon tilos bármilyen oldalt/terméket hirdetni, reklámozni engedély nélkül!

6, A játékban csak magyarul lehet írni! Kivételek: a tulajdon nevek. Földrajzi nevek, fegyverek nevei stb. Esetleg egykét szó, mint pl. mikor a karakter anyanyelvén káromkodik.

7, Mielőtt új témát/topikot hoznál létre, nézz szét, hisz lehet, hogy már van olyan.

8, A játékban csak saját karaktereid és NJK-id irányíthatod. Más karakterét csak a karakter tulajának beleegyezésével irányíthatsz.

9, A játékban nem lehetsz egyből világmegváltó hős, a karaktered a játék során fejlődik.

10, Mielőtt játszanál, írj egy előtörténetet, melyben leírod a karaktered addigi életét. Ha az előtörténeted elfogadja egy staff tag, akkor kezdheted a játékot.

11, Ha több karakterrel játszol, akkor azok nem találkozhatnak egymással. Ha ez történne a mesélők hibájából, akkor korrigálás szükséges a mesélők részéről.

12, Tilos a magyar nemzeti és vallási dolgok szidása. Más kultúrákat is tiszteletben kell tartani. Játékon belül mértékkel lehet ilyen ideológiai vitákat folytatni, játékon kívül pedig tilos. Olyan pedig főleg ne legyen, hogy: „Kereszténység hülyeség, mert az embereket ufok csinálták.” (Ja, hogy ez a Prometheus története?) Politikát is mellőzük, ha lehet.

13, A fórumon tilos a még kapható (Van olyan, hogy steam…) PC játékokkal való üzérkedés. Tilos letöltési linket megosztani, vagy kérni. (Beszerzésre irányuló kérdés szabad, amennyiben netes vagy sima boltot keres az egyén.) Könyvek kaphatóak a Szukits Könyvkiadónál, így eme könyvek digitális változatát kérni ill. adni tilos! Ugyan ez vonatkozik a képregényekre. Az oldal nem vállal felelősséget, azért hogy a felhasználók egymás közt mit művelnek, addig míg ezt nem a fórumon teszik.

14, Akik az oldalt sexuális vadászterületnek tekintik, azoknak van egy rosszhír: NEM AZ!

15, Amennyiben személyes vita támad legalább két fél közt, abból az oldalt hagyják ki. Az oldal az ilyenektől elhatárolódik. Viszont a felhasználók, mint magán emberek állást foglalhatnak, míg nem kerül át az oldalra. Az oldal vezetősége dönthet úgy, hogy beleszól a megoldás véget. Amennyiben a játékkal kapcsolatban tőr ki nézeteltérés, akkor a staff kötelessége ezt megoldani.

16, Az oldalról és az adatbázisáról engedély nélkül másolni TILOS! Régebbi még látogatható AvP oldalakon fellelhető előtörténetek másolása is tilos, révén nem saját szellemi termék.

17, Sexuális tartalmú dolgok megosztása tilos. (Nagyon vékony mezsgye, ami szabad. Pl. H. R. Giger képei idetartoznak.) Ez nem TV ahonnan a szenny ömlik, akár egy videóklipet is szívfájdalom nélkül törlünk, ha olyan tartalom is van benne, amit még a kereskedelmi csatornák fő műsoridőben leadnak, hiába káros.

18, Játékon belüli pedofil vagy más aberrált hajlamú karakter azonnal törlésre kerül. Ilyen előtörténetet sem lehet elfogadni. Kivétel pl. ha a játékos spears, ők hajlamosak a kannibalizmusra.

19, Sexuális aktus leírása is tilos játékon belül. Leírható, hogy megtörtént, jó volt. Ez ne szürke 50 árnyalata.

20, Helyesen kell írni, amennyire az illetőtől telik. Ha valaki diszlexiás, diszgráfiás, azt figyelembe vesszük, de akkor sem mentség olyan dolgokra, mint a mondat végi írásjelek utáni szóköz elhagyása.

Szankcionálás

A figyelmeztetéstől, az egyén bannolásáig terjedhet. Egy elejtett k.életbe még nem bannolunk, csak figyelmeztetünk. Nem húzunk figyelmeztetések után rovátkákat, de ezzel vissza se éljen senki. Ha az illető visszaeső, akkor levonhatunk skillpontokat. Ha valami nagy vétsége van valakinek, mint pl. direkt valakinek a nyugalmára tőr és ahol lehet, ott csak zaklatja, akkor bannolás megy alapból.