AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
A gyarmatügyi sereghez leglojálisabb és legképzettebb katonáiból álló elit csoportosulás, de a halálfejesek ellentettjei. Fő céljuk a titkosrendőrség szerepének betöltése. Kötelezően ki kell nyomozniuk minden illegális tevékenységet a seregben és semlegesíteniük kell, akkor is, ha azt saját feledtessük végzi. Ezzel a sereg saját magára gyakorol szükséges tisztítóhatást.

Az Ezüst Ikrek szervezetének nincs hivatalos vezetősége. Amint egy új tagot felavatnak, az onnantól önálló, nem kap parancsokat. Saját józan belátása szerint kell döntenie. Tagok nem kapnak különálló jelzést. A tagoknak maguknak kell egymásra lelni és kiépíteniük rendszerüket. Gyarmati Tengerészgyalogságon belül egy nem hivatalos szerveződés. Pontos létrejötte nem ismert, de feltehetően az Acheroni Háború után jött létre annak utóhatásaként és a halálfejesekkel szemben. Míg a halálfejesek minden parancsot teljesítenek, gondolkodás nélkül végeznek ki civileket, akiknek semmi közük nem volt semmihez, addig az ezüst ikrek ennek az ellentettjei. Nem értenek egyet a járulékos civil áldozatokkal (Tíz emberből egy gerilla, ezért mind a tízet kivégezni.), sem fajok kiirtásával. (Idegenek esete más…) Mivel a szervezet hivatalos vezetőség nélkül működik így a vezérkarnak is időnként borsot törnek az orra alá. Föld bukása előtt a külső kolóniákon ők voltak azok akik végletekig kitartottak az idegenekkel szemben. És ők voltak, akik a cégek, az országok és még saját hadseregük illegális idegen kísérleteit is szabotálták.

Másik fontos ténykedésük a paranormális dolgok felderítése és ártalmatlanítása, úgymint minden más illegális tevékenység. Például folyton Gropius Lysenko nyomában vannak, ám olyanra rálelni, akinek nincs teste, roppant nehéz dolog. Pedig a tudós zseniális elméjére szükség lenne.
Advertisement