Főnix páncél.jpg

Típus:

  • Közepes páncél

Extra védelem:

  • Sugárzás
  • Elektromosság

Akku:

  • 0
  • Bekapott támadás némi energiát tölt

Ára:

  • 600 megbecsülés

Előfeltétel:

Ősök Tanácsának szolgálatában lévő vadászok közül aki Spear Master akar lenni, annak egy vy'drach vagyis főnixet meg kell ölnie csak dárdát használva. (Bakuub) Lény legyőzése után a lény testének felhasználásával páncélzatot készít a vadász. Eme páncélzat nagy fokban ellenáll a tűznek, áramnak és sugárzásnak.

Átlag yautja is hozzájuthat a páncélzat egyszerűbb változatához, ez nem főnixből készül, ellenben viszonylag jól visszaadja az eredeti páncél tulajdonságait. Páncélzat sokáig képes ellenállni nagy hőnek, így sok plazma lövést képes felfogni illetve tüzet is sokáig bírja. Sugárzást is elég jól felfogja, ahogy az elektromosságot is. Természetesen ahol nem fed a páncél ott nem véd a lövésektől és a tűztől. Ellenben eme részeket érő sugárzást és elektromosságot elnyeli. Hő, sugárzás és elektromosságból a páncél pedig képes energiát tölteni a vadász energia készletébe.

Energia visszatöltés:

Mesélő írja le, hogy mennyi töltődött vissza. Itt ne számítson senki arra, hogy fél energia készlete visszatöltődik pár felfogott találat után.