A WY által létrehozott dupla Y kromoszómás fegyenctelep és nukleárishulladék

Fiorin10.jpg
égető, illetve öntöde. Felszíne éppen olyan vigasztalan, mint amilyen az égboltja. Szürke, szélfútta kőrengeteg, folyamatos felhőszakadással, mely hideg pocsolyatömeggé változtatja a talajt. Néhány csökevényes, torz növény kapaszkodik csak a sziklák védettebb réseibe. A tenger sötét hullámai mossák
Fury - Patna.jpg
fáradhatatlanul a hamuszín homokot, minden energiájukat az élettelen partra pazarolva. A vízben halak élnek: furcsa, hosszúkás testű lények kidülledő szemekkel és apró, éles fogakkal. Élővilága szegényes, de ahhoz elég, hogy nagyon sok helyen megtalálhassuk a "tetveket", ezek a paraziták nem azonosak a földi tetvekkel, de a hajban lévő keratin-t szeretik, így az itt élő emberek is kopaszra nyírják magukat.

A fiorinai szél feltámad és lelanyhul, szellővé csendesül vagy üvöltő tornádóvá erősödik, de meg sosem szűnik. Állandóan fúj, sós tengeri levegőt és idegen szagokat hordva magával. A nap több mint egy hétig nem kel föl, ilyenkor mínusz negyven fok az egyébként belélegezhető levegő hőmérséklete. Ez a durva környezet megfelelő védelem nélkül hamar megölne egy embert. A Fiorina „Fury”161-et a WY lekapcsolta miután egy idegen végzet a legtöbb fegyenccel. Szóbeszédek szerint Ripley itt halt meg.

2189-ben Kaneko őrmester vezetésével CMC katonák megtisztították a helyet az idegenektől. Nem derült ki, hogy az idegenek hogy kerültek ide. Feltehetően 2179-ben a runner idegen, míg Ripleyben fejlődött a királynő, addig maga létrehozott legalább egy tojást. WY a telepet leállította és magára hagyta. Valamely őshonos állat bejuthatott a telepre és azt fertőzte meg a tojás. Majd volt úgy tíz év rá, hogy az idegenek a szegényes bioszférán elkezdjenek szaporodni, birtokba véve az egykori telepet. Egészen míg Kaneko és emberei meg nem érkeztek.
Kaneko számára ez volt a 27. bevetés, kisebb idegen fertőzésekben tapasztalt katona. Egy predator is feltűnt és pár katonát ölt meg Kaneko emberei közül. Az őrmester pár évvel később BG-386 nevű bolygón életét veszti.

A Föld bukása után a nyersanyag hiány miatt a bolygót újra beindítják. A cég óvintézkedéseket hajt végre, révén a szövevényes járatrendszerek könnyen otthont nyújthatnak egy újabb idegen infesztációnak.

A bioszféra

Tetvek
Keratint esznek, mivel az emberi hajban sok van, így képesek tövig lerágni apránként. Közben természetesen ürítenek, így hamar tetű ürülékkel lesz tele az ember fejbőre, így jobb a kopasz hajviselet. Apró kis bogarak, melyek könnyedén bejutnak a telepre.

Rovarvilág
Számos faj van a tetveken kívül, többségük veszélytelen. Mégis akad pár fajta, mik legfeljebb szarvas bogár méretét érik el, mégis neki rontanak az embernek. Egy lábrázás vagy pöcköléssel persze eme kis bestiák könnyen eltávolíthatóak.

Medúzák
Mért történt 2179-ben tragédia? Döglött arctámadót medúzának hitték a rabok. Fury tengereinek csápos puhatestűi nem igazán hasonlítanak a földi társaikhoz. Mivel a nyílt tengert kedvelik így ritkán fut velük össze az ember part mentén. Különösebb probléma nem is lenne, mivel az ismert fajoknak nincs mérge, csak az Istenért sem akarják elengedni az ember lábát…

Halak
Nem igazán hasonlítanak a földi halakra. Leginkább angolnának leírhatók, kigubbadó szemekkel és sok-sok foggal. Természetesen képesek ész nélkül neki menni az embernek. Egy valami viszont jó bennük. Finomak. Valamelyest hall ízük van, de mégis más milyenebb.

Kaiju
Rabok és telepesek is pórul jártak ezzel a valamivel. Nem tudni mi ez, de irdatlanul büdös és behatárolhatatlan a szaga. Időnként a tenger felől furcsa szag árasztja el a partot és a telepet is. Feltehetően valami ritkán arra úszó nagy termetű tengeri állat ilyen szagos. Vagy sok kicsi állat mi nagy rajokban él.
A lényeg az, hogy irdatlanul szagos, ám ritkán érezni a szagot, de akkor négyzetkilométereket lefed a szag.

-II Kidolgozás alatt adathiány miatt II-
Bolygón szárazföldön élnek tinó méretű gerincesek is. Némelyik szárazföldi gerinces nem éppen barátságos.