AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

RLW.jpg

Genesis Projekt lényege, hogy lakható cseppfolyós vízzel rendelkező ám élet nélküli bolygókat növényzettel népesítenek be. Első lépésként megfelelő mikrobákkal és gyorsan növő növényekkel oltják be a bolygót. Második lépésként, ha a bolygó „szelíd”, akkor csak bolygón szétszórják a fejlettebb növények magvait. Ezután magára hagyják évekig a bolygót. Amennyiben a bolygó több törődést igényel, akkor előreprogramozott „kertész” droidokat is telepítenek a bolygóra, melyek igényesebben osztják szét a növény populációkat.
Állatok hiányában a növényzet őrült mértékben fejlődik. ICC a Föld bukása előtt pár évvel betiltotta a genetikailag módosított növények használatát. (Volt olyan esett, hogy toxikussá vált a bolygó vízkészlete egy génkezelt faj miatt.) Nem csak földi, hanem számos megbízható nem földi fajt is alkalmaznak. Ha megfelelőek a körülmények akár 5 év alatt már lélegezhető levegőt képes varázsolni egy bolygóra a növényzet, de van mikor évtizedek kellenek.

Genesis Projekt Alpha 08 is egy ilyen planéta. Hamar lakhatóvá vált. Ám a visszatérő felügyelőcsoport felfigyelt rá, hogy állat hangokat hallanak nem sokkal azután, hogy kiléptek az „éden kertbe”. Egy üres csempész hajót is felfedeztek. Állat hangok pedig idegenek voltak. Egészet egyedül Paul Church élte túl. Egy rejtélyes betegségnek köszönheti az életét.

A bolygót a CMC többször is átvizsgálta, de nem talált semmi féle állati létformát, nem hogy idegent. Fekete penész kiirtotta az idegeneket. Bolygót tisztának és lakhatónak nyilvánították. Az azóta itt élő pár ezer ember bányászattal és mezőgazdasággal foglalkozik.

Advertisement