FANDOM

G széria1

CH:

  • Csak a G-08

Ára:

  • 2750$

Gyártás:

  • 2165 -

UPP jó szokása, hogy amit lehet, azt lenyúl. A G droid széria is ilyen, melyet a Turáni Szövetség alkalmaz elsősorban, bár a licensz nem az övék, de megvásárolták. Így az eredeti modellhez képest sokat változtattak. A T.A. droidjai alapvető mozgásokra képesek és egyszerű felépítésűek. Könnyen cserélhető modulokkal és végtagokkal. Így egy javításban képzetlen katona is újra harcra kész állapotba helyezhet egy droidot, csak pár kábelt kell bekötni és megfelelő helyre tenni a modulokat.

Nos az UPP még ennél is igénytelenebb tömegtermeléses változatot csinált. Lázadnak az emberek a Barabazonon? Küldjünk ki kétszer annyi alumínium páncélos G szériást. Fegyveres ellenfél van? Akkor kevlár páncélos G széria. CMC az ellenség? Akkor titánium lemezes kevlár páncélos G széria. Valószínűleg egy UPP fejes se tudja már hány féle változatát gyártották G szériának. Talán még fából és csillámból nem készítettek még G szériás droidot. Azért az UPP egy kis extrát bele épített. Megsemmisülés esetén felrobban, a robbanás egy M40-es gránátéval ér fel.

Változatok:

G-01

Alapmodell, járőr és védelmi droid. Karabélyok és maroklőfegyverek használatára alkalmas. Leginkább energiafegyverrel látják el őket. Ekkor némi módosításra lehetséges, a droid akkumulátorát összekötik a fegyverrel, így a droidnak a darabos mozgásával nincs szüksége újra tárazásra.

G-07

Turáni Szövetség által használt változat. Egyszerűsítették a droid felépítését, jobb karját módosították, hogy tartalék tárakat ide lehessen helyezni a fegyverhez. Fejlesztett közelharci szoftverrel látták el, mozgása bár darabos, jobban teljesít közelharcban, mint a 01. Ezen felül elsődlegesen támadó droid. Ha túl kockázatos egy roham, akkor elsősorban droidokat alkalmaznak, ők úgy sem élőlények. (Míg a CMC inkább embereket alkalmaz, mert az olcsóbb.)

G-08

Testőrváltozat. Birtoklását és használatát adott hely szabályaitól függ. Alapvetően az ICC nem korlátozza. Alkalmas protokoll droid szerepkörre, 07-es változatnál megtalálható közelharci szoftverrel rendelkezik (más harci programok alapból hiányoznak, így nem kimondott harci droid), e mellet fejlett beszédmodulátora van, bővített mesterséges intelligenciája. Ritka, mivel aki megtud egy ilyet fizetni, az inkább szintetikus testőrt fog vásárolni, nem droidot.

Ismert UPP változatok

G-UPP-1

Alapmodell másolata, tartalmaz önmegsemmisítőt. Több különböző alapanyagot is használhatnak, silány minőségű kevlártól kezdve titániumig.

G-UPP-2

Alumínium burkolatos változat, melyet lázadások vérbefojtására alkalmaznak.