AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

A Goliath a háborúig szimpla bányászkolónia volt, legfőképpen Iridium és Hélium bányászatból éltek. Ám Alexandria felkelésével, egy fontos katonai pont lett a CSC-nek Alexandria blokádolási és visszaszerzési kísérleteire. A bolygón most már van egy elég nagy katonai támaszpont és kiszolgáló létesítmény a CSC és a CMC közös erőinek. A rendszerben folyamatos a járőrözés alexandriai és csempész hajók miatt. A bolygó levegője nagyon ritka és nem lélegezhető, ám van elég oxigén, hogy kicsit átalakítva szűrőmaszkokkal lélegezni lehessen. A populáció növekszik, a lakosság kb. 1millió, ebből 10ezer CMC katona és nagy számuk van a CSC gyalogosoknak is. A kolónia nagyon jól védett így és mikor a fertőzés megérkezett, meg tudták magukat védeni egyelőre, ám a folyamatos szállítás miatt már nem egyszer kellett megakadályozni egy elburjánzó idegen hordát. A kolónia kapui bezárását latolgatja, hogy teljesen elzárja magát a külvilágtól. Ezt viszont a nagyszámú katonai erő és, hogy fontos katonai támaszpont, bizony meg akadájozza.

Advertisement