AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
Ahogy a földi gyarmatosítások korában, úgy az űrgyarmatosítás korában is lejátszódott ugyan az a folyamat. Ország/Cég kolóniát épít ki egy bolygón, ahogy pedig az gyarapszik, egyre önellátóbb lesz, lakosság gyarapszik, úgy gondolják úgy az ott élők, hogy az ország/cég ne szóljon be nekik, ne hozzon szabályokat az ő életükről. Bár ilyen indíttatású felkelések előfordulnak, nem érnek célba.(U.P.P. és Alexandria kivételek) Felkeléseket, ha kell vérbe fojtják, ha kell ártatlanokat is lemészárol a CMC. (persze eltitkolják) Felkelések megelőzésének a módja, hogy amely kolóniát nem kell, azt nem teszik önellátóvá. Amely pedig ilyen, ott katonák állomásoznak. Ezek lehetnek CMC erők, céges erők, az adott érdekszféra erői. Bár az idegenek feltűnése jó alkalomnak tűnt fellázadni az ICC ellen, pont az idegenek azok, amik miatt a lázadások alábbhagytak. Elvégre, ha felbukkan egy infesztáció, akkor a kis lázongó kolónia nem fog segítséget kapni, ha lázong.
Bugboys, Beebops és hozzájuk hasonló szabadságharcosok, gerillák, terroristák (kinek mik) kora leáldozott. Bár ez nem jelenti azt, hogy nem léteznének meg fegyveres gerilla szervezetek. Már az ICC nem szól bele, ha egy kolónia lakossága úgy dönt törvényes (demokratikus) keretek közt, hogy ők márpedig nem része annak a cégnek, vagy országnak. ICC külön bírálja el az eseteket, ha ezt az adott érdekszféra nem veszi tudomásul és erőszakkal akarja megtartani a kolóniát. Tehát lehet olyan bolygó, ami függetlenedik, míg egy másiknál az ICC hagyja, hogy a CMC lerohanja és így erőszakkal az eredeti tulaj megtarthassa a kolóniát. Függetlenség sem teljesen igaz. C.S.C. és Új Éden szektor esetén eme független kolónia helyet kap az itteni kormányzatban. Olyan szektorok esetén melyeknél nem alakult ki ilyen kormányzat, a bolygó közvetlenül kaphat helyet az ICC parlamentjében. Igen, a függetlenség nem azt jelenti, hogy az ICC-től független. Tehát a gyarmati gerilla sejtek még aktívak, hiszen ők az ICC alá sem akarnak tartozni. Kitartanak és remélik, hogy egyszer összedől az egész ICC.
Advertisement