AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

2179 végén az addig ismert legnagyobb katasztrófát idézték elő, amit idegen faj tudott. A bolygón 20-20 év állandó sötétség és nappal van, az emberek a nappali oldalt vették birtokba, nem is sejtve, hogy amint beköszönt az éjszakai ciklus, megjelennek a harvesterek és mindent betakarítanak. Eme páncélos monstrumok földalatti járataikból jönnek elő, mikor a kontinens feketeségbe borul, hogy minden organikus anyagot betakarítsanak. Az anyagokat feldarabolják és leviszik alagútjaikba, ahol évekig fogyasztják. A harvasterek szén-dioxidot termelnek ekkor ki magukból, ami révén a nappal újranőnek a növények, így egy örökös körforgás történik. Csak egy gond akad: a lények nem tesznek különbséget a természetes táplálékuk és a telepesek közt, így őket is megeszik.

Az emberek védelmére kiérkezik a CMC és egyéb fegyveres szervezetek, ám nem tudják megakadályozni a katasztrófát. A harvesterek támadását szinte lehetetlen megállítani, hiszen nem szemből, hanem a föld alól támadnak, így nem lehet védvonalakat felállítani ellenük. Ráadásul minden anyagon átfúrják magukat. Ugyan sikerült kicsalogatni a felszínre a lényeket, hogy légitámadások során kilőjék őket, ám a harvesterek tanulékonyak és többé nem dőltek be a csapdának. Tartaruson a megmaradt kolóniákat már úgy védik, hogy a CMC megelőző támadásokat indít, hogy a fészkeikben öljék őket le.

Nagydarab lények, amik a föld alatt élnek. Nagyjából óriási tatuknak néznek ki. Könnyedén átfúrnak betont és sziklát egyaránt, állkapcsuk bármit összeroppant. Falkákban járnak, ami néhány tucat harvestert jelent, néha a falkák egymásnak eshet, hogy kié legyen a terület. A falka úgy koordinálja és szervezi magát, mint a hangyák.

Hatalmas karmaikkal könnyedén vájnak alagutakat, ahol felhasználják fogaikat is. Látásuk ugyan gyatra, de hallásuk és szaglásuk kifinomult. Rendkívül gyorsak hatalmas méreteik ellenére, képesek 26 km/h sebességet elérni. Jó kondícióban lévő ember sprintelve képes lehet lehagyni. Céljuk ásni és betakarítani. Betakarított szerves anyagot (legyen az állat vagy növény) emésztőrendszerükben viszik le a járataikba. Nagyobb dolgokat pedig egyen, vagy darabokban hurcolják le. Támadásuk és mozgásuk a farkas falkára hasonlít. Erősen territoriális lények, megtámadják akár más falkákat is, ha azok betolakodnak a területükre. Támadásuk során felöklelik, vagy legázolják az ellenfelet, ha meg egymás ellen küzdenek, akkor próbálják a másikat a hátára dönteni, hogy így lecsaphassanak a puhább hasi tájékra.

Carrier

A carrier harvester hasonló a normális harvesterre, ám nem képesek a betakarításra. Feladatuk az „fészek” védelme, amit úgy oldanak meg, hogy a hátukon lévő egy tucat harvester dronet útnak indítják. Ezek ugyan pár óráig élnek, de három hét alatt „újratermelik” őket.

Drone

A drone harvesterek soha nem hagyják el területüket. Nagyságuk a rovar és ember nagyság között ingázik. A lény lényegében egy óriási pár állkapocs, ami nem is mondható önfenntartó élőlénynek, csupán pár belső szerve van. Harcban a dronek beleharapnak áldozatukba és ott is maradnak, csak műtéti úton lehet őket eltávolítani. Gyorsaságuk akár 12,8 m/másodperc.

Királynő

Nem tudni, hogy van-e királynő arató. Járatokba leküldött kutaszok sem voltak képesek elég mélyre jutni, hiszen a harvasterek megsemmisítették őket. Feltételezhető, hogy van királynő, ám nincs erre utaló nyom.

Advertisement