Hilo.png

Bolygó korábbi neve Salazar VII. Eme nevet már csak akkor használják, ha katonai bevetések kapcsán felmerül. Amúgy mindenhol a könnyebb hangzású Hilo nevet használják.

A második idilli világ, amit az űr felfedezői találtak és a Hyperdyne System irányítja, bár jelentős Weyland Yutani befektetés is van a bolygóban. A világ teljesen Földhöz hasonló, talán még ideálisabb is, ám túltengett a veszélyes életformáktól. Hilo teljesen önellátó, ipara virágzó, a kolóniának 6milliós a lakossága. A kolónia indulása kezdetén még volt itt egy felkelés, de a Hyperdyne erők könnyen és gyorsan leverték őket. A világ gazdag és virágzó, tökéletes példája annak, hogy ha valaki sikeres a Hyperdynenál, majdhogynem a mennyország vár rá. A Hyperdyne legtöbb szintetikus gyára Hilo-n van.

Ez volt az idilli világ, egészen az idegen imádó szektások feltűnéséig. Helyzet a Földhöz hasonló volt, ám itt nem volt Gateway űrállomás, sem Hold vagy Mars. Pár ezer ember élte csak túl a háborút, mely folyamán szinte a bolygó teljes élővilága kihalt. Legalacsonyabb becslések szerint is egy milliárd idegen van így is a bolygón. A dolog pikantériája még, hogy a háború végterméke végül hatalmas elektromágneses viharok lettek.