AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Képregényben feltehetően jogi dolgok miatt az író torzított neve szerepel: Horace Payne Loveless. De mi az AvP: Waron vegyük úgy, hogy az eredi Lovecraft ő. Cthulhu, vagyis ahogy a szekta, az idegeneket nevezik itt pedig: Tulitu. Lovecraft „megjósolta”, egy művében, hogyan is néznek ki az idegenek sőt egy olyan bolygó (Mira Ceti 4) pontos koordinátái is egy művében voltak min egy ősi épület volt idegen tojásokkal tele. Szekta alapult, alienek istenek lettek szemükben és elmentek ama bolygóra és persze hogy vérfürdő lett.

H.P. Lovecraft honnan tudhatott a xenomorphokról?

Leglogikusabb hogy egy Földön aktív királynő mentális kommunikációját érzékelte az álmaiban és ezt papírra vette. Ám a koordinátákat nem magyarázza. 1890-1937. Ekkor élt az író. Tehát a 1904-es antarktiszi predator beavatás idején ébren lévő királynő (mi feltételezhetően amúgy empress) mentális kommunikációja elvben hathatott rá és innen tudhatott az idegenekről. Viszont a képregényben 1950 a dátum. Ha az eredeti írót vesszük, akkor legalább van fix bizonyíték ill. érv, hogy honnan tudhat a xenokról. A másik pedig, hogy művei tele vannak ősi démonokkal meg miegymás gonosz természetfelettivel, lehet hogy valami gonosz erőtől kapott sugallatot? – Jó igen egy alien királynő elméje is gonosz erők forrása. AvP művekben szereplő okkult dolgok alapján nem kizárt, hogy legyenek „nem e világi” gonosz entitások. Vagy csak piszok nagy mázlija volt.

Másik elvileges magyarázat, hogy az író (ha a képregény átköltött változatát követjük) ott volt a hidegháború elején lezuhant Bruin űrhajónál és látta az idegent. Ez csak feltevés. 1904-es eset valószínűbb.

Advertisement