AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
Hunter Borgia
Hunter Borgia átalakulva

Átalakulva

Isabella Borgia és Bruno Borgia gyermeke, utóbbi a „gengszterek istene” volt 1930-ban, születése napján apját megölte egy ragadozó New Way City-ben. Predator apja fejével anyja elé ment és levette a maszkját, Isabella pedig szembelőtte, a kifröccsenő vér pedig kettőjükre került.

A yautja technológia segítségével Hunter és családjáé lett a hatalom, az újonnan épült Neonopolisban. Ebben az időben született meg lánya, Lucretia Borgia. A Borgia dinasztia megtartotta hatalmát, közel 100 évig. Ez idő alatt számos yautja jött Neonopolisba, a gyakori bandaháborúk miatt, miket háttérből a Borgia Industries szított. Borgia jó barátja volt Charles Bishop Weylandnek, bár sosem beszélt neki a predatorokról és az idegenekről.

2030-ban titkos genetikai kísérleteket végeztetett magán, hogy egyesülhessen a ragadozók DNS-ével. Száz évvel apja halála után, a Borgia dinasztia szembesül Scarface fenyegetésével, akit azért küldött a népe, hogy leszámoljon az őrülettel amit Hunter folytat. A ragadozó szembekerül a lányával, ám cserbenhagyva őt elmenekül. Lucretia ekkor tudja meg, hogy apján kísérleteztek, így szert téve a ragadozók emberfeletti képességeire.

Végül rátalál Hunterra a ragadózó és vereséget szenved tőle. Scarface lejátssza neki, amit Isabella korábban mondott, hogy milyen puhány és beteges volt csecsemő korában. És ha Scarface nem lett volna, már rég halott lenne. Ezután a ragadózó Hunter fejét vette, mint trófeát.

Magyar AvP Wikia:

http://hu.alienspredatoraliens-versus-predator.wikia.com/wiki/Hunter_Borgia

Advertisement