AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
Föld bukása után létrehozott katonai megnevezés. (Idegen Megszállókat Felszámoló) Melnitz Gyarmati Tengerészgyalogság hadseregtábornoka volt az IMF fő koordinátora. Közvetlen alá tartoztak a Földön harcoló CMC, UA, EU és más független bolygók által küldött csapatok. Többi földi érdekszféra hadseregei fölött pedig részleges irányítással rendelkezett.

IMF megnevezés minden Földön harcoló katonára vonatkozott. Ezen felül az IMF csapatok speciális idegenek ellen kifejlesztett fegyverekkel voltak ellátva. Ilyen az M23 „Jackson” támadó tank, Type 130 maroklőfegyver, SKA sörétes, Type 12 géppisztoly, vagy a GrantCorp színrelépésével az IMF erők főfegyverévé vált GC-20 plazmapuska. IMF közvetlen a Föld bukása után lett megalapítva. 2196-ban hídfőállásokat próbáltak a Földön 40 különböző helyen létrehozni. Idegenek ellenálltak, sőt egy pilóta is megpróbálta a Földet ekkor elfoglalni, minek keretében terraformálásba is kezdett. Föld átlag hőmérséklete 40 fokkal lehűlt, ezzel az idegenek számos kiépített hídfőállást lerohantak.

2210-ben a Földet hivatalosan visszafoglalták, viszont számos fészek volt még a Földön. Ennek ellenére már jó pár millió ember visszaköltözhetett. Évek alatt az IMF az utolsó „vadon” lévő idegent is kiirtotta. 2220-ban az IMF fel lett oszlatva, bár ez komolyabb fennakadást nem jelentett, mivel nem önálló katonai formáció volt.
Advertisement