AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
Atmoszféra processzorok időjárás szabályzása nem azonnali, az időjárást stabilizálják. Időjárás szabályzók legelső prototípusai Neonopolisban találhatóak és 2030-ban már működtek. Képesek voltak közepes viharokat távol tartani, illetve esőzést kiváltani, amennyiben volt elég nedvesség a légkőrben.

Nem véletlen nem alkalmazzák őket mindenhol. Üzemeltetésük költséges, sok energiát fogyasztanak és bár a modern típusok képesek egy nagy vihart is távol tartani, a leterheltség üzemzavart vagy, károsodást okozhat. Egy nagy vihar fékentartása idején, ha egy szabályzó kiesik, akkor „az időjárás elszabadul”. Nagyobb károk elkerülése érdekében pedig le kell állítani a többit, aminek hatására a védett területre még erőteljesebben zúdul a vihar. Megoldás a tartalék szabályzók telepítése, mik akkor aktiválódnak, ha kiesik az elsődlegesek közül egy. Vagy a szabályzók teljes mellőzése.

Időjárás szabályzók leginkább csak a gazdag területek kiváltsága, a kényelem és fényűzés biztosítására. Ne hogy már ne lehessen minden napnyugtakor látni a napot… Időjárás stabilizálásra A.P. alkalmasabbak.
Advertisement