AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
Köpő rang jel

Megnevezés:

  • Életciklus
  • Játékos rang

Előfeltétel:

Kopes 2

Sima idegen is képes lehet savat köpni, ám ezt a vérkeringésükből kell állniuk. Olyan, mintha egy ember vérét köpné támadás képen. Viszont a köpő idegen plusz savas vérrel rendelkezik. Koponyája módosult és több savval teli hólyagot rejt. Eme hólyagok sérülékenyek, bár nincs észnél az aki meg meri vágni őket. A hólyagok bőre élénksárga, sötétben némi fényt bocsájt ki. Ennek a figyelemfelkeltésnek ugyan azaz oka, mint számos élénk színű állatnak. Élénk színével hívja fel a veszélyességére a figyelmet. Legtöbb bolygó vadállatai veszik ezt a fajta üzenetet. (Bár ők mérgezésre számítanának, nem maró savra.) De mi a helyzet az értelmes lényekkel, mik távolról lelőhetik? Mivel sötétben könnyű észrevenni. A köpők nagyon pontosan képesek köpni 50 méteren belül, bizonyos köpéseik pedig 100 méterre is eljuthat. Tulajdonképpen aki ismeri a köpőket, abból kiváltják a kívánt pszichikai terrort élénk fényes savhólyagjaikkal.

A köpők elég ritkák persze nem annyira, mint egy ravager, leginkább csak akkor fejlődnek ki, ha „hadiállapot” lép érvénybe a fészek életében. Ez konkrétan a földi háború idején több ezer, vagy tízezer ilyen lényt eredményezett szerte a Földön. Köpők elég falánk idegennek tekinthetőek. Savas hólyagjaik készletét, ha elhasználják, akkor rengeteg idő lenne ezt a savmennyiséget vegetálással feltölteniük. Így más idegenekhez képest többször táplálkoznak.

Képességei más idegeneknél is megfigyelhető savköpésen túl:

  • Sűrű nyálkával elegyített sav, mely akár 50 méterre is eljut.

  • Zselés állagú nyálkával elegyített sav, a savas nyálka labda 100 méterig is eljuthat. Becsapódási felületen nem terül szét, hanem tovább pattan.

  • Savas pára kilehelés. Ez bár rövid távú, legfeljebb 10 méterig tudja kifújni, viszont koncentrált. Légmozgástól függ további hatása.

  • Képes túlnyomást előidézni a hólyagokban így a savhólyagok lényegében felrobbannak a környezetet savval beterítve. Előfordulhat, hogy a köpő ezt túléli, mivel a hólyagok kifele robbannak és a koponya nem károsodik jelentősen. 5 vagy 6 dobása esetén a játékos túléli eme műveletet.

Advertisement