AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Defiance kalózok.jpg

Űrkorszakban kiket nevezünk kalóznak? Olykor a szerencsevadász szabadúszókat, az egyszerű „harisnyás” fosztogatókat és azokat, akik mintha azt hinnék, hogy a tengert szelik vitorlás hajóval.

Szerencsevadászok, akik roncsok és elveszett értékes rakományok után kajtatnak, lehet, hogy békés emberek, ám tisztában vannak, hogy könnyen változhat a helyzet. Egy szerencsétlen félreértés és elkönyvelik őket kalóznak. Holott lehet csak egy „hétvégi” kincsvadász, aki elhagyott bolygókon lévő roncsok/romok közt keres értékes holmikat. Ám azért eme szerencsevadászok közt akad olyan is, aki kérdés nélkül meghúzza a ravaszt, ha valaki túl közel kerül a feltételezett szajréhoz.

Az űrhajókat megtámadó fegyveres bűnözőket nem nehéz kalóznak nevezni. Ellenben ezek sem alkotnak homológ masszát. X cég felbérel egy zsoldos bandát, hogy Y cég hajóját támadja meg és hozza el az értékes rakományt. Ez kalózkodás, tehát eme zsoldos banda valójában felbérelhető kalózcsapat. Ám következő megbízásuk lehet tudósok védelme lesz egy bolygófelmérés alkalmával. Aztán ott vannak a különböző érdekcsoportok által megbízott kalózok. Feladatuk rendszerint az ellenséges frakció életének megkeserítése kalózkodás által. Saját szakállukra dolgozó „bűnözők” sem egyformák. Vannak akik egy csapat bankrablóra hasonlítanak inkább. Megint vannak aki komolyan gondolják, hogy kalózok és a régi idők kalóz hagyományait követik, csak modern köntösben.
Advertisement