Karakterlap

Mivel a Wikia nem tolerálja a fórumos kódsorokat a lapjain, így alábbi linken találhatjátok meg a sablont karakterlap elkészítéséhez.

Karakterlap adatai Magyarázat

Előtörténet

Kommunikátor

Lakás

Ez a link visz a karakter előtörténethez.

Ez a link visz a karakter kommunikátorához.

Ez a link vezet a karakter otthonához, űrhajójához. Ha több van, akkor több link szükséges.

Tulajdonságok

Név:

Becenév:

Rang:

Születési hely:

Születési idő:

Foglalkozás:

Külső jellemzők:

Belső jellemzők:

Előtörténettől eltérően itt az aktuális adatokat kell megadni. Kalandok folyamán a játékos kinézete változhat, úgy mint a foglalkozása és jelleme. Sőt, ha a karakter ál személyazonosságot vesz fel (tehát nem csak egy kaland vagy event alkamáig), akkor a karakterlapon lévő adatok ezt is kell tükrözzék.
Skillek Minden megvásárolt skillt fel kell tűntetni, nem csak a legmagasabb megvsárolt szintet. Elég csak a képét betenni.
Bírtokolt tárgyak, dolgok Karakter által aktuálisan birtokolt dolgok. Lehet ez egy kés, vagy akár ingatlan. Alienek esetén ez semmis.
Felszerelés feloldások CMC és WY játéks által feloldott fegyverek, felszereléseket kell felsorolni. Csak a nevük kell, nem kell linkelgetni.
NJK-k Játékos NJK-it fel kell sorolni. Ha olyan az NJK akkor annak felszerelését és skilljeit is meg kell adni. Ha valaki rendelkezik űrhajóval és van legénysége, akkor legénységet is fel kell sorolni. (Az már rajta múlik, hogy ad-e róluk kis jellemzést, vagy sem.)
Kalandok Ama kalandokat kell felsorolni, mikben a játékos részt vett és feltűntetni, hogy sikeres volt-e, vagy sem, esetleg fagyasztva van-e.
További karakterek Itt a játékos további karaktereit kell felsorlni és linkelni azok karakterlapját.

Napló

Röviden le kell írni az elvégzett kalandok történetét. Azt nem kell naplóba foglalni, hogy vettél 2L tejet és fél kiló rhynth oldalast. Kaland után mindenki egy héten belül írja meg a naplót. A naplót lehet jegyzetként is használni, hogy ne keljen utánanézni a postok közt, bizonyos dolgoknak. Játékos saját karakterlapját rejtő témában új hozzászólásként kezdhet neki a naplónak. Az mindegy, hogy tényleg csak a lényegre szorítkozik, vagy egy fanfictionek is beillő kis történetként írja le. Célja, hogy az adott mesélő könnyen utána nézzen, mi történt eddig a karakterével, illetve játékosok közti beszélgetésben, ha felmerül a karakter előélete, akkor nem kell leírnia mindent. Csak ennyit, hogy „elmesélem az életem”, ekkor egyértelmű hogy a másik játékos(ok) elolvassák az előtörténetét ill. naplóját.

FONTOS! -> Johny Borgia adminisztrátor szerkeszti a wikián a Játékosok cselekedetei/kalandok részt, így jelenleg nem kötelező naplót írnia a játékosoknak.

Kommunikátor

Célja a játék világán beüli üzengetés. RPG elemként X játékos üzen Y játékoskommunikátorára, hogy jó lenne iszogatni. Így eljátszák azt hogy a két karakter elmegy egyet iszogatni. Ez a szabad játék. Illetve előfordulhat, hogy mesélő ezen keresztül invitálja a játékost kalandra.

Opcionális dolog a fórumon, nem kötelező használni, de mindenki készítse el a sajátját, amint elfogadásra került az előtörténete.

Aláírás szerkesztése

Profil -> Aláírás

Ugyan úgy szerkeszthető és formázható, mint egy normál fórum poszt.

Aláírás egy roppant bosszantó dolog, amennyiben a felhasználó „giga-óriás” méretű képekkel pakolja tele. Viszont az AvP: War oldalon aláírás opciónak van egy jelentősége. Mégpedig a skillek képeinek itt a helye. Adatlapon is fel kell sorolni a skilleket. Ám egy mesélő vagy játékos számára naponta keresgélni fárasztó. (Mesélőnek sokszorosan mivel ő több ember képességeivel is tisztábban kell lennie.) Tehát kis rutin után rögzül az emberben, hogy melyik kis ikonhoz, melyik skill társul. Ezzel kényelmesebbé teszi a játékot.

Szükséges képek a hangulatjeleknél találhatóak, a legördülő menünél kell kiválasztani. Ember, alien és predator skillek külön kategóriákban találhatóak. Hangulatjelként szúrhatóak be.

Az aláírás ezen felül nem tartalmazhat más képet. (Kivétel az olyan staff karakter ki nem élő, már meghalt vagy csak jelképes személy.) Aláírás tartalmazhat rövid idézetet, vagy más szöveget, ami a karakterhez tartozik. Aláírásban ezen felül link révén a karakter adatlapját kell beszúrni. Amennyiben már három sorba férnének el a skilléképek, akkor kéretik spoilerbe tenni őket. Ha van kutya/pokolkutya vagy más társ NJK melynek tanítható skill, akkor ama nevét fel kell tüntetni és utána skilljeit felsorolni.

Mivel a Wikia nem tolerálja a fórumos kódsorokat a lapjain, így alábbi linken találhatjátok meg a sablont az aláírás elkészítéséhez.

Profil szerkesztése

Régen a skillpontok, pénz és hasonló dolgok az karakterlapon voltak felsorolva. Játékos továbbra is írhatja magának ezeket. Jelenleg ezeket a felhasználói profilon vezetjük. Bizonyos részeket csak Admin, Moderátor illetve Mesélő tud szerkeszteni. Tehát jutalom kiosztásnál ezeket neki kell megváltoztatnia. Amit játékos is tud változtatni, azt kéretik becsülettel vezetni. Ilyen például, hogy mennyit költött a játékos.

Adat Leírás

Játékos szerkesztheti?

Faj
Becenév Karakter beceneve. Igen Ember

Predator

Besorolás

Karakter besorolása. Alien esetén variáns. Ember esetén ez a foglalkoztató szervezet, lehet Gyarmatügyi Tengerészgyalogos, Weyland Yutani, Szabadúszó.

Nem Ember

Alien

Rang Karakter rangja. Nem Mind
Mentális pontok

Spears és álmodó karakterek támadás és védekezés pontja. Illetve idegen játékosok dühpontjai.

A képek hangulatjel kódjait kell beilleszteni.

Igen Ember

Alien

Specializációk

Alien játékosok 5K rang specializációja.

A kép hangulatjel kódját kell beilleszteni.

Igen Alien
Akku 1

Pl. 155/220 - Aktuális energia szint / max energia szint. Predator játékosok legtöbb energia fegyvere és felszerelése ugyan abból az energiából gazdálkodik.

Nem Predator
Akku 2

Játékos játék világán belül két kalandban lehet egyszerre. Ez a második kalandban érvényes Akkuja.

Nem Predator
Össz. skillpont

Karakter összes megszerzett skillpontja. Újonnan megszerzett skillpontokat a mesélő ehhez adja hozzá. Karakter halál esetén ez harmadolódik.

Nem Mind
Elköltött skilpontok

Elköltött skillpontok. Elkölthetőek mennyisége egyértelműen az Össz. - Elköltött skillpontok.

Igen Mind
Össz. $ Karakter megszerzett összes kreditje. Nem Ember
Feloldásra költött $ Felszerelés feloldásra elköltött kreditek. Igen Ember
Elköltött $

Véglegesen elköltött kreditek. Pl. sör vásárlása egy kocsmában. Ezek véglegesen el lettek költve, halál esetén ez az összeg nem számolandó bele a harmadolásba.

Igen Ember
Össz. pempő Karakter összes pempője. Nem Alien
Elköltött pempő

Már elköltött pempő. Ez nem számolandó bele halál esetén való harmadolásba.

Igen Alien
Össz. megbecsülés Karakter összes megbecsülése. Nem Predator
Elköltött.megbecsülés

Már elköltött megbecsülés. Halál esetén való harmadolás nem vonatkozik rá.

Igen Predator
Össz. nikkel Összes karakter által birtokolt nikkel. Nem Ember

Predator

Elköltött nikkel

Már elköltött nikkel. Halál esetén való harmadolás nem vonatkozik rá.

Igen Ember

Predator

Avatar kép

Avatárok mérete maximálisan: 160X200 pixel

Előtörténetnél a játékos avatárja le van ellenőrizve. Ellenben, ha avatart akar cserélni, azt jelezze, hogy egy staff leellenőrizze. Ne forduljon elő ismét, hogy valaki egy csillámpónit rak ki avatárképnek.