AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Szokásos rémtörténetnek indult. Űrhajó legénységének egy tagja megfertőződött, majd az idegen végzett mindenkivel. A magányos idegen királynővé fejlődött és tojásrakásba kezdett. Végül egy szabadúszó csapat megölte a királynőt és számos tojást elvittek és egy különleges tojást is találtak. Egy rózsaszínű tojást. Ezt a különlegességet is bezsákolták. Barabazonon túladtak a zsákmányon és a tojás végül egy TV sztárt fertőzött meg. A szabadúszók egyszerűen csak magára hagyták a férfit, aki felébredve semmire sem emlékezett. Barabazon nyomortelepén pedig nem foglalkoztak azzal, hogy előző éjjel pár rosszarcú egy férfit arcán egy arctámadóval vonszol. Sztár magánhajójával Celestére utazott, ám útközben kitört belőle a mellkasrobbantó. Celestén a testőr eltüntette a nyomokat, az idegen viszont szedte az áldozatait. Végül egy atombombával oldották meg a helyzetet.

Az idegen nem nőtt fel. Jó méter fölötti mellkasrobbantó hiper agresszív volt. Számtalan embert megtámadott és megölt Celestén. E mellet nyálkája rózsaszín volt. Mikor a Celeste biztonsági erői megtalálták, már halott volt. Viszont a fertőzés széterjedt és hogy ezt megállítsák, atomcsapást mértek a területre, megölve mindenkit.

Az idegen által terjesztett fertőzés nem maradt fent, ellenben hatását ismerjük. Rövid ideig lappang az emberben, majd hirtelen a fertőzött egyén elkezd – jobb szó nincs rá – felfúvódni, majd szétrobban. Akiket a mutáns idegen megmart, azoknál a felpuffadás és szétrobbanás azonnali volt.

Advertisement