AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Csimpánzokéval egyenrangú az intelligenciájuk talán még kicsivel intelligensebbek is, ellenben az egójuk… bár kolóniában élnek, nagyon önös lények.

Kolóniák felépítése egyszerű. Egy helyen élnek egymáshoz közel a ragadozók miatt. Ellenben minden egyed külön kis odúban él, vagy külön fát/nagyobb faágat birtokol. Valamiért a fajnak elég furcsa gyűjtögetési szenvedélye van. Nagyon lopósak. Bár alapjáraton hüllőszerűek, melegvérűek és elevenszülők. Egyes egyedeknek pedig szőrre emlékeztető kültakarójuk is lehet. Mindenevők. Alapjáraton tartanak az embertől, ám csoportosan nem igazán gondolkodnak, lerohanják és kifosztják. Igen... nem ismert, hogy öltek volna önvédelmen túl embert.

Egyesek sima állatnak nevezik, míg mások már intelligens lénynek állítják be. Az tény, hogy a vadon élő csimpánzok is képesek fa lándzsákat készíteni, megérteni az emberi beszédet és nagy ritkán pár emberi szót meg is tanulni. Ennél pedig valamivel fejlettebbek a koboldbékák. Csak meg ne tanulják az emberi fegyverek használatát… egy nap alatt szétlopnák a bolygó kolóniáit. Így is képesek fellógni az űrhajókra és potyautasként más bolygókra ellógni. Így már más bolygókon is sikerrel meghonosodtak.
Advertisement