AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Prototípus Linguafoeda Acheronsis Destroyer

LHD1

CH:

  • Nem

Ára:

  • 6000$

Gyártás:

  • 2195 -

Dr. Wadidslaw Orona kifejlesztetett egy kicsit pókszerű droidot, mely rendeltetése az idegenek elpusztítása. Több ezer, idegenekre elvileg ható méregtűt tartalmazoott egy ilyen gép. Alapprogramozás az, hogy minden létformát el kell pusztítani minek a DNS-e nem egyezik a védendő bolygóéval. Kísérleti hellyé a Rosamond 6 vöröses növényzetű élettel teli bolygó vált. A több száz gépet elengedték xenomorphokra vadászni. A méreg nem vált be. Ráadásul az idegenek az első pár összetűzésből kitanulták, hogy cselezhetik ki a gépeket.

Végleges Linguafoeda Acheronsis Destroyer

Humanoid kissé idegeneket idéző droid két lábbal, két karral és négy háton elhelyezkedő pókszerű lábbal, melyeket használhat járásra, de támadásra is. Megpróbálták a hatékonyságot és a költségeket közös nevezőre hozni. A végeredmény egy mérsékelten sorozat gyártható, egyszerre több idegennel is végezni tudó fogyóeszköz lett. Idegenek vérének sokáig képes ellenállni. Amíg egy idegenek nem jut túl a váll-lövegein, póklábain és karjain, addig nincs gond. Ellenben közvetlen közelről gyorsan súlyos károkat okozhat egy idegen, mint látható a droid nem mindenhol van borítással ellátva. Elméletileg így könnyedén cserélhetők a sérült részek, viszont amikor egy idegen legyűr egy ilyen gépet, akkor nem csak néhány sérült részt kell cserélni pont a borítás/páncélzat hiánya miatt. Mesterséges intelligenciája minimális, képes megkülönböztetni az embereket az idegenektől, ellenben ha nem azaz utasítás, hogy csak idegenekkel végezzen, akkor végezni fog minden mozgó élőlénnyel.

Fegyverzete 1-1 váll-löveg. Egy ilyen fegyver hét lövést képes leadni, hét energiacella fér bele. Ellőhet egyszerre, egyet, de akár az összeset is. Vékony sárgás plazmacsík könnyedén hatol át egy harcos idegenen. Elméletileg ravagert is képes leteríteni, ha mind a 14 cellát egyszerre lövi el egy pontra, ami lehetően a ravager koponyája.

Advertisement