AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
LK176

Trópusi bolygó melyen egy 9-es kategóriájú kolónia található. Kolónia a bioszférát vizsgálja, no meg a bolygó geológiáját.
Bolygón sokáig unalmas volt az élet, míg az idegenek fel nem tűntek. Egy elhagyott előretolt megfigyelő létesítménybe fészkelték be magukat. A kolónistákat nem bántották. Ha össze is futottak a xenomorphok és a telepesek/kutatók az idegenek nem foglalkoztak velük. A különböző fejvadászokkal viszont annál inkább.
Szabad úszok és predatorok is egy dolog miatt jöttek a bolygóra. Eloise vérdíja miatt. Végül Eloise az idegenekkel együtt eltűnt a bolygóról, miután az Űrgárda is kijött és lemészárolták őket az idegenek.

Növényzet hasonlít a földire, viszont leginkább a vörös színek dominálnak. Az állatvilágban pedig valami oknál fogva nincsenek gerincesek. Legelterjedtebbek a külső kitinvázás állatok.

Király Forficula

Felfedezőjének első és utolsó mondata volt mikor meglátott egy kifejlett hímet: „Ez valamiféle fülbemászó… Ez a távcső mióta nincs nagyításon?”
Hímek fél méterrel hosszabbak a nőstényeknél és a potroh végi tüskék hosszabbak, no meg görbültek. 3-4 méteresre nőnek meg rendszerint. Roppant fürge és mozgékony ragadozó. Földi ízeltlábúak nem nőnek nagyra révén fejletlen légző rendszerük van. Nos, eme fajnak nincs gondja földi atmoszférán. Tüdővel lélegzik.
Nőstények vadul védelmezik fészküket, peték kikelése után még pár hétig védi az utódokat, majd magukra hagyja őket. – Mondani sem kell. Ragadozók.

Húsbogár

Bolygón számtalan ízeltlábúja közül van egy mi könnyen tenyészthető, húsos és még ízletes is. Húsbogár bár nem épp gusztusos, valamiért több másik bolygón is előfordul. Feltehetően egy ember előtti faj hordta szét tudatosan vagy tudatlanul.

Advertisement