AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Egy nagy kolónia, ami a Honeycomb-i kereskedelem növekedés miatt lett létrehozva. A terraformálás mindössze 8 éve fejeződött be a föld bukása előtt, de máris 70ezres a populációra tett szert. A Lobot uraló cégek egy laza kötelékben vannak, aminek neve Tradex. A rendszerük hasonló az Új Édenihez. A bolygó egy nagy kereskedelmi központ tehát, a cégek irányítása alatt. Egy bizonyos Fi Castel ezredes volt a cégek magánhadseregének vezetője, átcsoportosítani próbálta az emberek bizalmát a cégekről saját magára, így lassan lett egy saját hadserege.

Viszont a puccsot rosszul időzítette. A földi háború hírére a szerte ICC területeken kialakuló káoszt meglovagolva akarta megszerezni a bolygó és a cég irányítását. Viszont a polgárháború kitűnő táptalaj egy idegen infesztációnak. Az, hogy egy mesterséges fészek szabadult el, vagy a feltárt tojás silóból indult ki a fertőzés, vagy egyszerűen a földi menekültek hurcolták be, nem tudni. Lehet mind három, vagy egyik sem. Végeredményben Tradex győzedelmeskedett. Az idegeneket az ellenség ellen felhasználta. Taktikájuk egyszerű volt. Felperzselt föld taktikája. Így Fi Castle csapatai csak tömérdek idegennel néztek farkas szemet. Az megfogyatkozott idegeneket pedig pár CMC osztag kipucolta a bolygóról.

10ezer ember élte túl eme összecsapást. A cég mégis a lakosságot 100ezerre duzzasztotta. Más bolygókon nyomorgó, de megbízható embereket fogadott be.

Advertisement